|
|
發表於 2011-4-18 23:18:53
|
顯示全部樓層
原帖由 美斯仔 於 2011-4-18 02:24 PM 發表 
高手玩家玩下港會、大中Lor~
一般既玩D中游~傑志都有少少難~
新手玩南華...11.3 畢基應該夠屈港甲~
但我未玩過南華~ Dislike!!
下其實我唔係高手呀,只係上季李偉文ON 9先可以帶到沙田降班
其實上季沙田好多好牌,我第一季幾乎唔洗簽人都可以帶沙田入亞協(銀牌冠軍)
不過fm editor有個幾差既setting,就係max. attendance.
因為有依個,令香港好多細球會帶極都唔起,我就唔信假如有日,離島打上亞冠,入座人數都仲係10幾人啦
所以我多數一開始就edit D隊max.係50000,其實average attendance 唔變,開始時既入場人數唔算太大分別
而且咁set,先覺得似睇住個球隊成長,當然要有成績,入場人數先會升 |
|