找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 4904|回復: 12

[FM2011] 香港聯賽吹水區 2011

[複製鏈接]
發表於 2011-4-16 01:13:09 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
無上黎一排
好似少左好多人咁

唔知呢個post仲會唔會有咁快人討論落去呢~
儘管一開

最近玩番港甲
一時教降班球隊
一時教公民挑戰亞協~~

今集買左超神前鋒...  
第一季一場4、5球咁濟~但最後傷左3~4個月!!
都拎香港足球先生 11場11球~

希望以前玩開港甲既巴打番來吹吹水啦
發表於 2011-4-16 14:18:51 | 顯示全部樓層
我無玩
不過想聽~

RANDOM人?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-16 16:18:47 | 顯示全部樓層

回復 2# Schmeven 的帖子

試玩下~香港人
唔知點解upload唔到圖...
post唔到比大家睇~!?
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-17 14:00:49 | 顯示全部樓層
我都係兩個月前先玩fm
一開始玩港甲(以前都係玩開港甲)
開在隊傑志

但唔係好識玩
而家都係排第4
同唔知點解玩日失分比d弱隊...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-17 20:45:58 | 顯示全部樓層
我今集未開始玩
不過上集有玩南華
帶到南華贏亞協 打亞冠分組賽贏左一場就出走歐洲.....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-17 22:05:24 | 顯示全部樓層
原帖由 cade 於 2011-4-17  02:00 PM 發表
我都係兩個月前先玩fm
一開始玩港甲(以前都係玩開港甲)
開在隊傑志

但唔係好識玩
而家都係排第4
同唔知點解玩日失分比d弱隊...

我現實都好鍾意傑志
但我玩都覺得佢幾難玩...同你所講一樣。
反而玩其他隊 公民 愉園 流浪都玩得OK~
買下D 名氣大既香港球員都幾正 歐偉倫 司徒文俊  係香港夠做一隊小型班^^
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-17 22:06:42 | 顯示全部樓層
原帖由 michaelgiggs 於 2011-4-17  08:45 PM 發表
我今集未開始玩
不過上集有玩南華
帶到南華贏亞協 打亞冠分組賽贏左一場就出走歐洲.....

亞協對香港球會 不是太大問題(不太真實@@)
反而亞冠 本人玩咁多集FM 都覺得好難=3="
前幾集~最勁都係入到八強...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-17 22:21:41 | 顯示全部樓層
上集都玩沙田,今集真係唔知玩咩好
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-18 14:24:20 | 顯示全部樓層
原帖由 Jplayer 於 2011-4-17  10:21 PM 發表
上集都玩沙田,今集真係唔知玩咩好

高手玩家玩下港會、大中Lor~
一般既玩D中游~傑志都有少少難~
新手玩南華...11.3 畢基應該夠屈港甲~
但我未玩過南華~ Dislike!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-18 21:20:53 | 顯示全部樓層
KC玩第一年已經要打亞協
對手實力唔強
但我隊波到最後都只得4分出局...

但相反對南華全勝...
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-18 23:18:53 | 顯示全部樓層
原帖由 美斯仔 於 2011-4-18  02:24 PM 發表

高手玩家玩下港會、大中Lor~
一般既玩D中游~傑志都有少少難~
新手玩南華...11.3 畢基應該夠屈港甲~
但我未玩過南華~ Dislike!!



下其實我唔係高手呀,只係上季李偉文ON 9先可以帶到沙田降班
其實上季沙田好多好牌,我第一季幾乎唔洗簽人都可以帶沙田入亞協(銀牌冠軍)

不過fm editor有個幾差既setting,就係max. attendance.
因為有依個,令香港好多細球會帶極都唔起,我就唔信假如有日,離島打上亞冠,入座人數都仲係10幾人啦
所以我多數一開始就edit D隊max.係50000,其實average attendance 唔變,開始時既入場人數唔算太大分別
而且咁set,先覺得似睇住個球隊成長,當然要有成績,入場人數先會升
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2011-4-20 15:52:14 | 顯示全部樓層
今集仲難帶起隊波....
金錢成一大問題...
唔好可以好似以往咁請外隊屈錢>____<"
回復

使用道具 舉報

發表於 2011-4-24 16:54:01 | 顯示全部樓層
仲有想請多個助教都比老闆ben
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 19:57 , Processed in 0.048955 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表