找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1977|回復: 10

[FM] mutu

[複製鏈接]
發表於 2005-1-11 01:07:03 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
俾4 weeks trial佢
佢有無得一齊training ga?
發表於 2005-1-11 01:30:46 | 顯示全部樓層
可以踢預備組,一隊好似唔得

[ Last edited by 史尼達 on 11-1-2005 at 02:51 AM ]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 11:09:38 | 顯示全部樓層
Originally posted by 史尼達 at 11-1-2005 01:30 AM:
可以踢預備組,一隊好似唔得

[ Last edited by 史尼達 on 11-1-2005 at 02:51 AM ]

有得踢預備組都好wor~~!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 13:27:55 | 顯示全部樓層
梅度幾好架,我用車仔打單箭頭,佢係第三前鋒
踢左十四場入球量都有七球,基士文十一球,杜奧巴十球!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 13:34:23 | 顯示全部樓層
但mutu d人工好驚人=.="
用車仔都想放棄佢~
車仔太多人太高人工~
儘管個老闆多錢......
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 13:37:35 | 顯示全部樓層
Originally posted by chan001045 at 11-1-2005 01:34 PM:
但mutu d人工好驚人=.="
用車仔都想放棄佢~
車仔太多人太高人工~
儘管個老闆多錢......

家下佢要求21500pound
又唔係高ge
不過我剛開始玩
佢仲有九個月假~~咪俾trial佢law

但唔知點解佢injured......仲要無話幾時好返
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 14:32:28 | 顯示全部樓層
Originally posted by rainlesskm at 11-1-2005 01:37 PM:

家下佢要求21500pound
又唔係高ge
不過我剛開始玩
佢仲有九個月假~~咪俾trial佢law

但唔知點解佢injured......仲要無話幾時好返


九個月假?我布放架?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 14:40:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by 史尼達 at 11-1-2005 02:32 PM:


九個月假?我布放架?

唔係佢吸毒咩???
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 20:52:55 | 顯示全部樓層
ban左 ?!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 01:14:22 | 顯示全部樓層
Originally posted by 肥仔麟 at 11-1-2005 08:52 PM:
ban左 ?!

應該係ban左佢呀
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 15:16:06 | 顯示全部樓層
Originally posted by 肥仔麟 at 11-1-2005 08:52 PM:
ban左 ?!

但佢唔係ban個度show出黎
係佢injury個項話佢on holiday
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:40 , Processed in 0.026401 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表