找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1670|回復: 7

[FM] Is it enough for my Bacel squad?

[複製鏈接]
發表於 2005-1-11 11:49:42 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
FERNANDO TORRES


        RONALDINHO                        TOTTI                           GIULY



                               XABI ALONSO              MASCHERANO





DEDE                       RIO FERDINAND       NESTA                        PUYOL



                                                   CECH

[ Last edited by hahongun on 11-1-2005 at 11:51 AM ]
發表於 2005-1-11 11:56:29 | 顯示全部樓層
is ur team a Swiss team?  How could u attract all those star players?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 12:02:23 | 顯示全部樓層
Originally posted by misaki at 2005-1-11 11:56:
is ur team a Swiss team?  How could u attract all those star players?

巴塞要吸星唔難
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 12:12:28 | 顯示全部樓層
I thought it's "Barcel", the Swiss team.  
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 12:45:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by misaki at 11-1-2005 12:12 PM:
I thought it's "Barcel", the Swiss team.  

Bacelona
From Nou Camp
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 13:22:39 | 顯示全部樓層
用barcelona第2年應該買得晒~
rio 14m以下就有~
係nesta同totti貴d
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 15:35:17 | 顯示全部樓層
Originally posted by chan001045 at 11-1-2005 01:22 PM:
用barcelona第2年應該買得晒~
rio 14m以下就有~
係nesta同totti貴d

Nesta,12M
Totti,free of bosman
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 20:06:28 | 顯示全部樓層
好強....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:40 , Processed in 0.028070 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表