找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2292|回復: 16

[FM] Liverpool 用 Gerrard 換我個 Alan Smith

[複製鏈接]
發表於 2005-1-11 13:56:14 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
換唔換好呀??
發表於 2005-1-11 13:56:49 | 顯示全部樓層
SURE
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 14:15:25 | 顯示全部樓層
駛唔駛同一個問題開兩個topic呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 14:16:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-1-11 02:15 PM:
駛唔駛同一個問題開兩個topic呀

唔小心姐我估
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 14:19:34 | 顯示全部樓層
唔該~~

唔好意思呀.....
唔小心開左2個topics
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 14:31:25 | 顯示全部樓層
即換啦,仲洗諗!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 14:40:36 | 顯示全部樓層
我一定換
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 15:37:34 | 顯示全部樓層
200 % exchange immediately,I use 70M also not accept me!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 16:13:12 | 顯示全部樓層
of coz exchange la
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 16:13:31 | 顯示全部樓層
可否post下你個阿倫史密夫上黎
照計無理由架喎
我開親save阿倫史密夫都係不受重用
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 16:41:42 | 顯示全部樓層
最後都換唔到.......
gerrard 唔肯黎...........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 16:50:54 | 顯示全部樓層
Originally posted by lscchung7b at 11-1-2005 04:41 PM:
最後都換唔到.......
gerrard 唔肯黎...........


係佢對你冇興趣OR你唔比夠週薪???
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-11 17:00:09 | 顯示全部樓層
Originally posted by jamiecheng at 11-1-2005 04:50 PM:


係佢對你冇興趣OR你唔比夠週薪???



我比夠週薪呀.........
不過佢同 liverpool 簽新約, 跟住就告吹左啦.......
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 17:01:36 | 顯示全部樓層
Originally posted by jamiecheng at 2005-1-11 16:50:


係佢對你冇興趣OR你唔比夠週薪???


謝拉特應該無興趣機會大
我用曼聯試過俾十九萬鎊周薪佢都唔黎
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 17:08:55 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 11-1-2005 05:01 PM:


謝拉特應該無興趣機會大
我用曼聯試過俾十九萬鎊周薪佢都唔黎


忠誠高LOW......可能去外國大球會就去
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 20:06:47 | 顯示全部樓層
Originally posted by jamiecheng at 2005-1-11 17:08:


忠誠高LOW......可能去外國大球會就去

俾皇馬買左咯
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 20:16:01 | 顯示全部樓層
有d球員唔係你話買就買
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:40 , Processed in 0.038708 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表