找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1691|回復: 3

[FM] 森林買人 , 有咩好人 ? 老幼一樣 , 唔洗好樣 , 最緊要強

[複製鏈接]
發表於 2005-1-11 17:23:08 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
有咩提議啊 ><"??
我得個300k到炸 ~"
不過我已經賣左小小人走 ...
我需要dr dl mr ml .... =="""
(好像個個位都要 ..")
唔該哂大家
發表於 2005-1-11 17:26:18 | 顯示全部樓層
Originally posted by badbchk at 2005-1-11 05:23 PM:
有咩提議啊 ><"??
我得個300k到炸 ~"
不過我已經賣左小小人走 ...
我需要dr dl mr ml .... =="""
(好像個個位都要 ..")
唔該哂大家


最好睇下free agents個雜架攤有邊個數值ok law
recommend用'ask assistant to sort out unfeasible players' (咁上下意思)
-_-""
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 19:30:35 | 顯示全部樓層
DL/C 華倫迪
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-11 20:37:02 | 顯示全部樓層
Originally posted by 基維蝦 at 2005-1-11 07:30 PM:
DL/C 華倫迪

佢會去森林咩
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 20:40 , Processed in 0.035582 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表