找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2024|回復: 11

[FM] review

[複製鏈接]
發表於 2005-1-12 09:47:34 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
Barcelona 6:1 Real Madrid
   Barcelona 8:1 At. Madrid

  09-10 Season
發表於 2005-1-12 11:25:50 | 顯示全部樓層
車...晒命剪
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 12:29:00 | 顯示全部樓層
已經冇玩大球會好耐....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 12:33:38 | 顯示全部樓層
POST三幅圖想點
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 13:04:20 | 顯示全部樓層
it is bad to have 6 draw & 1 lost.....
you are in the 09/10 season tim.....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 16:07:50 | 顯示全部樓層
why?

Originally posted by Klinsmann920 at 12-1-2005 01:04 PM:
it is bad to have 6 draw & 1 lost.....
you are in the 09/10 season tim.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 16:11:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by Phillip at 2005-1-12 04:07 PM:
why?


因為你廢
38勝就差唔多
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 16:12:47 | 顯示全部樓層
next season.
  
Originally posted by Raul at 12-1-2005 04:11 PM:

因為你廢
38勝就差唔多
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 16:14:04 | 顯示全部樓層
Originally posted by Phillip at 2005-1-12 04:12 PM:
next season.
  

拿拿臨打完POST上黎啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 20:15:09 | 顯示全部樓層
Barcelona 8:1 At. Madrid?
我用at.madrid6:1barcelona都唔敢post上黎...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 21:11:55 | 顯示全部樓層
Originally posted by sangusian at 2005-1-12 08:15 PM:
Barcelona 8:1 At. Madrid?
我用at.madrid6:1barcelona都唔敢post上黎...

你真的很風趣
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 21:13:25 | 顯示全部樓層
多謝分享
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 22:19 , Processed in 0.034342 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表