找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1599|回復: 5

[FM] 無聊一問

[複製鏈接]
發表於 2005-1-12 16:54:29 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我想問如果自己既約滿 , 咁球會係咪唔會同我續約架 ? 但係我又繼續用緊隊球喎...咁我咪即係白做 ??

另外...我有冇得要求加人工架 ? 因為我見卡卡有得同我講話要求加人工 ... 咁我呢 ? 有嘜理由我既人工仲少過我個助理架 >.<
發表於 2005-1-12 16:57:21 | 顯示全部樓層
加你人工.....
想增加難道乎?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 16:59:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by Eric Fong at 12-1-2005 16:57:
加你人工.....
想增加難道乎?

咁起碼個 board 到 咁上下時間都俾份約我,俾我話accept 定 reject 丫
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 17:12:09 | 顯示全部樓層
Originally posted by Eric Fong at 2005-1-12 04:57 PM:
加你人工.....
想增加難道乎?

係lor係lor~
d人工仲少過assistant manager........
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-12 19:35:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by mattfans at 12-1-2005 17:12:

係lor係lor~
d人工仲少過assistant manager........

感覺上唔好
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-12 19:38:32 | 顯示全部樓層
有得減人工先好
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 22:19 , Processed in 0.031639 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表