找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1896|回復: 10

[FM] 唔該比少少意見幫手我買人

[複製鏈接]
發表於 2005-1-17 21:35:46 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我用車仔,買邊四個好?

〔揀一個〕右後衛:邦利拿、希汀加、拿姆〔急用〕
〔揀一個〕中堅〔做後備多〕:布迪素、高路仙尼、活基治
〔揀兩個〕防守中場:沙比阿朗素、巴迪斯達、 馬斯查蘭奴、加維臣、迪羅斯

前鋒依家有四個〔原本個四個〕,打單箭頭,有冇需要賣人呢?
發表於 2005-1-17 21:39:41 | 顯示全部樓層
如果淨係單箭頭既就唔駛買啦

以車仔黎講
我覺得買個dmc已經殺晒
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-17 21:41:16 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 17-1-2005 09:39 PM:
如果淨係單箭頭既就唔駛買啦

以車仔黎講
我覺得買個dmc已經殺晒


右後防兩個都傷晒,所以要急買呀!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-17 21:43:20 | 顯示全部樓層
Originally posted by 史尼達 at 17-1-2005 09:35 PM:
我用車仔,買邊四個好?

〔揀一個〕右後衛:邦利拿、希汀加、拿姆〔急用〕
〔揀一個〕中堅〔做後備多〕:布迪素、高路仙尼、活基治
〔揀兩個〕防守中場:沙比阿朗素、巴迪斯達、 馬斯查蘭奴、加維臣、迪羅斯 ...

Bonera
後備落就Colocinni
加維臣,幾好用,唔係成日有得出但係表現好
我建議你買沙比亞朗素同馬斯查蘭奴
前鋒有需要賣,因為仲有卡頓高爾,基斯普同科素
總共有7個
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-17 21:48:45 | 顯示全部樓層
Originally posted by ChelseaDuff at 17-1-2005 09:43 PM:

Bonera
後備落就Colocinni
加維臣,幾好用,唔係成日有得出但係表現好
我建議你買沙比亞朗素同馬斯查蘭奴
前鋒有需要賣,因為仲有卡頓高爾,基斯普同科素
總共有7個


基斯普賣左啦已經,依家傾緊古莊臣加錢買邦利拿
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-17 22:34:37 | 顯示全部樓層
我鍾意邦迪素..
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-17 22:44:54 | 顯示全部樓層
馬斯查蘭奴英文名係咩???
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-17 22:52:17 | 顯示全部樓層
右後衛:邦利拿(防守形)、希汀加(平衡形)、拿姆(攻擊形)
防守中場:沙比阿朗素、巴迪斯達、 馬斯查蘭奴都幾好 其餘既唔多鍾意
中堅推薦naldo

純粹個人意見
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-17 23:11:28 | 顯示全部樓層
中堅hubschman
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-17 23:13:34 | 顯示全部樓層
burdisso打後備la,越用越好用~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-17 23:19:16 | 顯示全部樓層
買左邦利拿同布迪素啦!
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-27 22:43 , Processed in 0.037436 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表