找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: DennisAnnie2

[FM] 車仔係咪咁有錢呀@@@!!

[複製鏈接]
發表於 2005-1-19 05:46:18 | 顯示全部樓層
俾我就唔賣~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 06:13:56 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 08:08:44 | 顯示全部樓層
快D賣啦 , 100 M 呀
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 08:38:45 | 顯示全部樓層
Originally posted by 史尼達 at 18-1-2005 11:47 PM:
賣左佢買番艾瑪啦
唔係咪買阿達蘭大個個蒙杜利禾同羅馬既阿古蘭尼都得啦!


買艾馬吧!!!!!!!!!!!!!!!!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 11:28:52 | 顯示全部樓層
賣左佢
等車仔破產
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 13:41:27 | 顯示全部樓層
Originally posted by Tommy at 19-1-2005 11:28 AM:
賣左佢
等車仔破產


何年何月......
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 14:20:08 | 顯示全部樓層
Originally posted by bocu77777 at 2005-1-19 01:41 PM:


何年何月......

等佢玩厭呢隊既時候
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 15:03:13 | 顯示全部樓層
我就唔賣啦
Ronaldinho好勁...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 17:18:29 | 顯示全部樓層
郎拿甸奴又的碓幾勁..我隊巴塞冇左佢成隊波冇曬入波能力咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 19:18:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by 簡拿華路 at 18-1-2005 09:07 PM:
你mu好等錢洗咩?

車仔同你都係英超.. 賣左俾人,損己利人..

車仔最多多左一個勁人....
但我用咁多錢....買左幾多勁人補數都得喇.....
唔一定買出名既人....買d有potential既青年軍都夠殺喇!!!!

甚至我有錢...買晒車仔d門將都得喇!!!!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 20:50:56 | 顯示全部樓層
俾我都賣la,買得返好多勁人ga,路斯基+deco+艾瑪夠頂la,仲可以補強下其他position
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 22:46:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by bryantkmk at 19-1-2005 20:50:
俾我都賣la,買得返好多勁人ga,路斯基+deco+艾瑪夠頂la,仲可以補強下其他position

萬一癲佬傷左咪仲大鑊, 賣左佢好
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-19 23:18:39 | 顯示全部樓層
一定賣!!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 05:22:58 | 顯示全部樓層
一個換車仔十一個 tim la...
回復

使用道具 舉報

declanng2001 該用戶已被刪除
發表於 2005-1-20 05:29:38 | 顯示全部樓層
我想話你知呢,多果有D咁大數目又唔分期
多數去到最後佢會話唔夠錢比。
你即管試下S/L...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 17:59:25 | 顯示全部樓層
大家試過人地出价100m未ar...我卜3未試過
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 18:01:10 | 顯示全部樓層
Originally posted by 郎拿細佬 at 2005-1-20 05:59 PM:
大家試過人地出价100m未ar...我卜3未試過

我出就試過~~~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:24 , Processed in 0.032315 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表