找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1775|回復: 1

[FM] 保積洛夫....

[複製鏈接]
發表於 2005-1-18 23:43:25 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我唔係好識用佢....
無論用佢拍f.托里斯.....
抑或伊度奧...
佢都打得好差...
我唔係好識用..
有冇教下我點set佢好.
發表於 2005-1-24 04:22:57 | 顯示全部樓層
我諗佢係咪唔岩踢呀
你用邊隊先??
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.026259 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表