找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1312|回復: 5

[FM] 車仔

[複製鏈接]
發表於 2005-1-20 12:04:18 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
33m就買左totti................
咁易買
最衰我無錢...........................................我都想買
發表於 2005-1-20 14:14:48 | 顯示全部樓層
Originally posted by rainlesskm at 20-1-2005 12:04:
33m就買左totti................
咁易買
最衰我無錢...........................................我都想買


買ballack啦~ 又平又勁
唔會差過totti
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-20 14:49:48 | 顯示全部樓層
Originally posted by 膠囊 at 20-1-2005 02:14 PM:


買ballack啦~ 又平又勁
唔會差過totti

幾多錢呀?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 16:26:31 | 顯示全部樓層
Originally posted by rainlesskm at 20-1-2005 02:49 PM:

幾多錢呀?

balleck:13-17m

totti唔係有得free tran 咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 20:05:28 | 顯示全部樓層
Originally posted by arlok at 2005-1-20 04:26 PM:

balleck:13-17m

totti唔係有得free tran 咩

波力克d遠炮超掂~~~~
上次比佢就gum入2粒~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-20 20:08:43 | 顯示全部樓層
Originally posted by 膠囊 at 20-1-2005 02:14 PM:


買ballack啦~ 又平又勁
唔會差過totti

不過好老
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:25 , Processed in 0.038409 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表