找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 2218|回復: 15

[FM] 大家有冇好的mc推介比小弟用呀???

[複製鏈接]
pujkjk 該用戶已被刪除
發表於 2005-1-21 07:41:00 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
唔好太貴就可以了!
小球會比唔起錢架!
發表於 2005-1-21 09:42:31 | 顯示全部樓層
我個save國米個Emre用3m就買到了
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 17:16:05 | 顯示全部樓層
柏加啦
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 19:58:41 | 顯示全部樓層
華朗
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 20:20:07 | 顯示全部樓層
Freddy Guarin


今集William Thompson好似差左
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 20:28:55 | 顯示全部樓層
唔記得用左几多錢..
應該唔過1m
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 21:02:57 | 顯示全部樓層
Originally posted by bocu77777 at 2005-1-21 20:28:
唔記得用左几多錢..
應該唔過1m

d體能
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 21:22:15 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 21-1-2005 09:02 PM:

d體能


技術取勝
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-21 21:23:12 | 顯示全部樓層
Reo-coker
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-22 10:48:00 | 顯示全部樓層
馬真連奴  DMC
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-22 11:12:22 | 顯示全部樓層
Scott Parker, Fabregas
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 16:29:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 21-1-2005 09:02 PM:

d體能


哩个hugo打西甲就最岩啦。如果英超,用返英国老都唔错。热刺有个gunner既弃将Ricket(AML/C),打MC唔错!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 16:32:49 | 顯示全部樓層
Manuel Fernandes
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 19:46:13 | 顯示全部樓層
gerard,grisales
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 23:24:23 | 顯示全部樓層
Shinji Ono
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 00:43:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by moby008 at 2005-1-26 11:24 PM:
Shinji Ono


awesome midfield
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:25 , Processed in 0.034883 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表