|
|
發表於 2005-1-23 16:11:54
|
顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 23-1-2005 04:01 PM:
下 ..... 洗咩咁多 , 我永遠都係得23人 , 11 個正選 + 11 個後備再加一個中前場既 , 一到3 ,4 日一場咁密就 11 個正選 一場 , 下一場11 個後備 , 再下一場11 個正選 咁 , 完全唔覺會唔夠人 ......[ ...
我都係咁既方法
但係多一個龍同兩個中前場
因為我d比賽太密
同埋d球員有時傷or支力
所以係11+11+1+2=25 :] |
|