找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: bb07722002

[FM] 2007年的阿仙奴

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 16:11:54 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿爆 at 23-1-2005 04:01 PM:

下 ..... 洗咩咁多 , 我永遠都係得23人 , 11 個正選 + 11 個後備再加一個中前場既 , 一到3 ,4 日一場咁密就 11 個正選 一場 , 下一場11 個後備 , 再下一場11 個正選 咁 , 完全唔覺會唔夠人 ......[ ...

我都係咁既方法
但係多一個龍同兩個中前場
因為我d比賽太密
同埋d球員有時傷or支力

所以係11+11+1+2=25 :]
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 17:37:15 | 顯示全部樓層
我06/07個屆3個杯都打都決賽,到3,4月停賽 前鋒d傷兵又多 又9日4場波  4次對曼聯 個時我就覺得嚴重唔夠兵
回復

使用道具 舉報

forza 該用戶已被刪除
發表於 2005-1-23 21:47:46 | 顯示全部樓層
Too many FW...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.027065 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表