找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1554|回復: 6

[FM] Lazio

[複製鏈接]
發表於 2005-1-22 15:26:50 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
唔知有冇人用lazio呢?
我第一次玩fm

唔係好識排陣,lazio如果要排個okay o既陣
(希望盡量爭取到5,6名)
應該點做呢?
人腳就係季初o個班
原封不動冇變過

thx
發表於 2005-1-22 15:56:57 | 顯示全部樓層
攻擊型4-2-4.......

重用利華蘭尼,細恩,迪加度.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-22 19:01:10 | 顯示全部樓層
melara同sannibale...angeletti果d要重點培訓
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-22 19:07:52 | 顯示全部樓層
Originally posted by Reina Tanaka at 2005-1-22 15:56:
攻擊型4-2-4.......

重用利華蘭尼,細恩,迪加度.........

我換左巴辛尼
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 11:39:04 | 顯示全部樓層
Originally posted by cnwong at 22-1-2005 07:07 PM:

我換左巴辛尼
s inzaghi ex bazzani?

咪同真實一樣?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 12:53:28 | 顯示全部樓層
咁lazio一開始有冇d人要放?
因為負債中...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 13:03:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by kjstan at 23-1-2005 12:53 PM:
咁lazio一開始有冇d人要放?
因為負債中...
值$既都可以賣~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:26 , Processed in 0.020745 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表