找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1773|回復: 6

[FM] 米杜士堡

[複製鏈接]
發表於 2005-1-22 18:38:02 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
開左隊米堡

由於我係9月中先加入人地的online,所以開始時係原班人馬,聯賽打10場和2輸8 (頂)


第一場本來有個好開始,2:1作客贏阿記 (!!),但係呢隊野遇弱越弱,到左1月1,只贏過紐記同利記,但係對住其他中下游就非和即輸

隊波有咩問題呢...

我打4-3-2-1
FC: 哈仔
AML: 唐寧
AMR: 祖比
MC(攻擊性): 文迪達
MC(防守性): 保定,柏奴亞
DL: 基祖
DC: 伊奧古+修夫基
DR: 列斯加
GK: 舒華沙


我開頭係打4-2-2-2的,前鋒用過晒大水牛,基士堤個D,但係就得哈仔識入波,所以就改打打單頭(其實佢都唔係入好多....)
另外中場只得文迪達識控波,個隻保定數值好勁,但係一落場就行行企企,有場離譜到TCK 10 WON 0
又冇其他人好用,唯有一併派出打得幾好的柏奴亞

但係搞完晒,都係唔多掂
中場傳波成日斷,又搶唔到波,對中堅又慢到死
舒華沙起初幾好,點知越打越差,係咁輸埋d低b波


於是1月1號就大手入貨...

因為愛記bankrupt,趁火打劫搶左加維臣麥法頓yobo同比史東(全能後備)

另外又簽左lastuvka,禾高(vogel),伊利安,fritz加強中前場

起初有由保幾場都守得幾好,仲贏晒,點知冇神神傷3個星期,唯有再用伊奧古+修夫基
跟住問題就黎

前線哈仔+唐+麥法+fritz幾好,入球不少
但係中場無論用禾高/文迪達/加維臣/柏奴亞,竟然完全做唔到掃蕩工作

中堅本來已經慢,再加埋係咁輸頭鎚

一對mc咁set
(較防守的)
Defensive盡
cre free  右盡
own half
tck hard
全部rarely,除thoughball mixed

(較壓前的)
defensive 4分1

Defensive盡
cre free  右盡
own half
tck hard
thoughball often
run with ball mixed
其他rarely

到底係咩問題令到我中場完全停唔到波同掃蕩呢?
發表於 2005-1-22 18:51:11 | 顯示全部樓層
Originally posted by cyalex at 2005-1-22 18:38:
一對mc咁set
(較防守的)
Defensive盡
cre free  右盡
own half
tck hard
全部rarely,除thoughball mixed

要佢地主要防守
creative唔好去盡
最好係中間或者偏左會好d

不過最重要都係你條防線既setting
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-22 20:25:47 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-1-22 06:51 PM:

要佢地主要防守
creative唔好去盡
最好係中間或者偏左會好d

不過最重要都係你條防線既setting


其實creative我全隊都係跟team,所以先係盡
或者我試下將中後場d set番底d


左/右閘

Def 1/4
hard tck
own area 1/4
zonal marking
no tightmarking

forward,run with ball mixed
crossball always
其他 rarely

中堅
Def
nor tck
own area
zonal
no tightmark

全部rarely



等我下次再玩個陣post個陣容同埋陣式出黎先...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-22 20:27:07 | 顯示全部樓層
真係好嘔血...

成日睇住人地o係中場係咁搓又搶唔到
d閘比人地d翼話過就過
前鋒中場十次射門9次飛支
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-22 23:15:51 | 顯示全部樓層

簡單d講
我隊米堡就打到好似岩岩個隊利記咁
分別係我前場都仲叫入到波...中後場真係一樣咁滯
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 01:23:36 | 顯示全部樓層
個陣
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 01:30:48 | 顯示全部樓層
因為你打2mc所以中場無咩層次,so (1st)2個mc都用 all over好d,(2nd)仲有 def唔使去盡,最好就中間左右, (3rd)creative方面攻果個可以set多d,守果個一定要用little,(4th)仲有攻果個 forward run,long shot可以set mixed(5th) passing用shot會好d,因為唔會咁易斷
而DC方面passing最好用direct咁就可以最直接咁解到圍,仲可能ass到 tim,另外如果你左右閘係主守,你就set得無問題la^^
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:24 , Processed in 0.032555 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表