|
|
開左隊米堡
由於我係9月中先加入人地的online,所以開始時係原班人馬,聯賽打10場和2輸8 (頂)
第一場本來有個好開始,2:1作客贏阿記 (!!),但係呢隊野遇弱越弱,到左1月1,只贏過紐記同利記,但係對住其他中下游就非和即輸
隊波有咩問題呢...
我打4-3-2-1
FC: 哈仔
AML: 唐寧
AMR: 祖比
MC(攻擊性): 文迪達
MC(防守性): 保定,柏奴亞
DL: 基祖
DC: 伊奧古+修夫基
DR: 列斯加
GK: 舒華沙
我開頭係打4-2-2-2的,前鋒用過晒大水牛,基士堤個D,但係就得哈仔識入波,所以就改打打單頭(其實佢都唔係入好多....)
另外中場只得文迪達識控波,個隻保定數值好勁,但係一落場就行行企企,有場離譜到TCK 10 WON 0
又冇其他人好用,唯有一併派出打得幾好的柏奴亞
但係搞完晒,都係唔多掂
中場傳波成日斷,又搶唔到波,對中堅又慢到死
舒華沙起初幾好,點知越打越差,係咁輸埋d低b波
於是1月1號就大手入貨...
因為愛記bankrupt,趁火打劫搶左加維臣麥法頓yobo同比史東(全能後備)
另外又簽左lastuvka,禾高(vogel),伊利安,fritz加強中前場
起初有由保幾場都守得幾好,仲贏晒,點知冇神神傷3個星期,唯有再用伊奧古+修夫基
跟住問題就黎
前線哈仔+唐+麥法+fritz幾好,入球不少
但係中場無論用禾高/文迪達/加維臣/柏奴亞,竟然完全做唔到掃蕩工作
中堅本來已經慢,再加埋係咁輸頭鎚
一對mc咁set
(較防守的)
Defensive盡
cre free 右盡
own half
tck hard
全部rarely,除thoughball mixed
(較壓前的)
defensive 4分1
Defensive盡
cre free 右盡
own half
tck hard
thoughball often
run with ball mixed
其他rarely
到底係咩問題令到我中場完全停唔到波同掃蕩呢? |
|