找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1753|回復: 3

[FM] 掛牌好耐都冇人要.....

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 14:18:51 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
用緊第2年米堡, 由第一年o既 季中掛牌到而家第2季就o黎開都冇人要.....

賓賓 for 2m,
大水牛for 1m,
chrrstie for 500k
發表於 2005-1-23 17:25:35 | 顯示全部樓層
Originally posted by initial at 2005-1-23 02:18 PM:
用緊第2年米堡, 由第一年o既 季中掛牌到而家第2季就o黎開都冇人要.....

賓賓 for 2m,
大水牛for 1m,
chrrstie for 500k

offer to club 囉
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 19:12:26 | 顯示全部樓層
Originally posted by Kevin@Lees at 2005-1-23 05:25 PM:

offer to club 囉


有ar~~~ d 人都唔要

賓賓 and 大水牛都keep 住有出場, 賓實仲做埋神射手第2名tim.........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 20:29:00 | 顯示全部樓層
佢地周薪太貴
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:41 , Processed in 0.034700 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表