找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1927|回復: 6

[FM] 伊巴謙莫域好唔好用??

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 14:58:26 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
伊巴謙莫域在祖記unhappy,想收佢返黎,但係我見佢finishing得13
到底佢好唔好用??
發表於 2005-1-23 15:57:43 | 顯示全部樓層
Originally posted by bryantkmk at 2005-1-23 02:58 PM:
伊巴謙莫域在祖記unhappy,想收佢返黎,但係我見佢finishing得13
到底佢好唔好用??

好用
我用佢單刀入波成效最高
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 18:37:43 | 顯示全部樓層
幾好用嫁
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 23:43:15 | 顯示全部樓層
但係我覺得佢似amc多過似sc
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 03:56:10 | 顯示全部樓層
暫時嚟講,我覺得佢finishing同consistency都唔夠高,雖然佢既能力未去到盡,但係可以既話,我會揾過第二個...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 07:40:07 | 顯示全部樓層
能力唔代表一切~~~

能力高唔代表好~~~
能力低都唔代表差~~~

係睇你點用je~~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 14:18:34 | 顯示全部樓層
係ge...你都有你既道理,能力的確唔可以代表一切,但係高啲既話唔係好用啲咩??
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:41 , Processed in 0.024801 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表