找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1484|回復: 6

[FM] 玩fm既入黎喇喂~~

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 17:21:51 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我想問下
player has reacted to recent manger comment
即係話個球員做咩ar????

仲有想問下你地一開始玩fm第一季既成績係點ga
發表於 2005-1-23 17:26:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by gn00980617 at 2005-1-23 05:21 PM:
我想問下
player has reacted to recent manger comment
即係話個球員做咩ar????

仲有想問下你地一開始玩fm第一季既成績係點ga



用 Liverpool 第一季只得第五

第二季得第二

今年希望第一
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 17:31:53 | 顯示全部樓層
咁player has reacted to recent manger comment即係點解ar
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 17:34:26 | 顯示全部樓層
姐話你個球員對你近日GE評論有意見
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-23 17:36:17 | 顯示全部樓層
冇壞既影響ga可????
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 17:39:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by gn00980617 at 2005-1-23 05:36 PM:
冇壞既影響ga可????

有好有壞,睇下你講過D咩
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-23 22:41:20 | 顯示全部樓層
影響佢士氣高低之類
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:41 , Processed in 0.032838 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表