找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1496|回復: 4

[FM] Salary

[複製鏈接]
發表於 2005-1-23 17:29:54 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
知唔知最高有幾多 ?
發表於 2005-1-23 18:06:00 | 顯示全部樓層
咁要睇下你隊波有幾多錢喇
我最多都係得190,000鎊
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 09:50:16 | 顯示全部樓層
240p/w for henry in chelsea
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 11:12:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by cannavavc at 2005-1-23 18:06:
咁要睇下你隊波有幾多錢喇
最多都係得190,000鎊

咁幾多先夠
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-24 11:19:34 | 顯示全部樓層
Originally posted by spurs_timduncan at 2005-1-24 11:12:

咁幾多先夠

都無話幾多既....
只不過果陣同謝拉特傾緊份contract
佢話要190,000鎊周薪...
我出左佢都話低得滯之嘛
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.036316 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表