找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1419|回復: 1

[FM] 我想問點樣可以唔full srceen

[複製鏈接]
發表於 2005-1-24 15:27:46 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
佢唔比我set唔係full srceen丫...
發表於 2005-1-24 15:48:48 | 顯示全部樓層
Originally posted by 風少 at 2005-1-24 15:27:
佢唔比我set唔係full srceen丫...

自己睇上面問題區啦.....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 00:40 , Processed in 0.023577 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表