找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: tom

[FM] 死唔死亡?

[複製鏈接]
發表於 2005-1-28 12:23:19 | 顯示全部樓層
Originally posted by tom at 26-1-2005 07:08 PM:
after 3match..


都正常既。。
你之前話兩個排第三
即係要打晉級賽
車路士同巴塞唔係種籽隊
不過抽成O甘第四就慘D。。
因為第三都還可以博去EURO CUP
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-29 03:08:12 | 顯示全部樓層
final..
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 09:26:50 | 顯示全部樓層
Barca
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 12:47:53 | 顯示全部樓層
barce 五連敗....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 13:27:03 | 顯示全部樓層
Originally posted by Paradise at 2005-1-29 12:47 PM:
barce 五連敗....


may be win last match la
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 14:22:16 | 顯示全部樓層
冇分種子
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 17:54:42 | 顯示全部樓層
Originally posted by Klinsmann920 at 2005-1-29 01:27 PM:


may be win last match la


作客車仔......
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:19 , Processed in 0.028502 second(s), 14 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表