使用道具 舉報
Originally posted by c2h6ethane at 2005-1-26 12:02 PM: 大家有冇一d有實力,但係又甘心長期坐冷板 而且一落場就會有好表現(o係頂級比賽)既球員提供~ eg.我個save入面泰亞高(tiago)2年打得果4場,但係都仲係enjoy playing for club 而且仲有3場有波入,平均分係8.5~ 大 ...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 02:20 , Processed in 0.027136 second(s), 16 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.