找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1432|回復: 3

[FM] 今次討論下呢d球員la~

[複製鏈接]
發表於 2005-1-26 12:02:45 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
大家有冇一d有實力,但係又甘心長期坐冷板
而且一落場就會有好表現(o係頂級比賽)既球員提供~
eg.我個save入面泰亞高(tiago)2年打得果4場,但係都仲係enjoy playing for club
而且仲有3場有波入,平均分係8.5~
大家討論下la~
發表於 2005-1-26 12:13:13 | 顯示全部樓層
睇性格咯。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 13:51:56 | 顯示全部樓層
Originally posted by c2h6ethane at 2005-1-26 12:02 PM:
大家有冇一d有實力,但係又甘心長期坐冷板
而且一落場就會有好表現(o係頂級比賽)既球員提供~
eg.我個save入面泰亞高(tiago)2年打得果4場,但係都仲係enjoy playing for club
而且仲有3場有波入,平均分係8.5~
大 ...


扺佢做後備
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-26 14:29:40 | 顯示全部樓層
咪關set佢個club status事呢~~
set 佢做mportant first team or indisxxxxxx就唔like坐cold seat~~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:20 , Processed in 0.027136 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表