找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1048|回復: 2

[FM] dr

[複製鏈接]
發表於 2005-1-27 01:14:42 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
de jong定glen johnson好~~~~
發表於 2005-1-27 03:09:35 | 顯示全部樓層
我用漢堡個Benjamen已經夠殺
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 07:02:36 | 顯示全部樓層
買de jong 不如買 philip lahm 佢幾好, 一開始買佢唔會好貴(loan period)
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:02 , Processed in 0.034929 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表