找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 4005|回復: 42

[FM] Newcastle

[複製鏈接]
發表於 2005-1-27 11:45:48 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
想問下各位巴打我排呢個陣&Dplayer好唔好呢?

                Kluivert    Cavenaghi

                                                           (Yakin 引線直上前forward位)
(前利華)            Hakan                           (只引一條線)
Bxxxxlka-------------Yakin------------德士拿      

               Butt            Blasi                     ---------- = (中線)

        
            O'Brian   保song   古科

後備: Shearer, Robert, Jenas, James Miler, C.Zanetti, Carr......
得2m, 想問下如果領先,放咩陣防守呢?
 樓主| 發表於 2005-1-27 11:51:01 | 顯示全部樓層
左翼係Bierofka
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 13:01:40 | 顯示全部樓層
咁多人買德士拿   ~!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 13:20:05 | 顯示全部樓層
yakin is not good, he always wants to leave
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 13:34:52 | 顯示全部樓層
Originally posted by klinskan at 27-1-2005 01:01 PM:
咁多人買德士拿   ~!

佢死球同傳中勁,同埋又唔算太貴,不過可以既話我會揾第二個....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 13:38:52 | 顯示全部樓層
Originally posted by klinskan at 27-1-2005 13:01:
咁多人買德士拿   ~!


一開季就比拜仁 Tranfer List
4.5m買, 我放左比拿美
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 13:41:08 | 顯示全部樓層
Originally posted by Klinsmann920 at 27-1-2005 13:20:
yakin is not good, he always wants to leave


都唔會呀, 我成日都比first sq.佢打,
Yakin用黎打聯賽, Jenas用黎打杯賽 & UEFA
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 13:54:39 | 顯示全部樓層
不過我有一樣野, 係開att. corner時我得正中DC上前頂, 其餘兩個都係後面
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 13:55:56 | 顯示全部樓層
你個陣係3-5-2,哩個陣其實可以變化成5-3-2或者3-4-3,打法上可以參考下2002世界盃,巴西嗰個,不過你又冇翼衛...
基本上係你個陣,除咗Cavenaghi正啲之外,其他都係普普通通,同埋我會覺得舒利亞、羅拔同c辛尼迪打正選既話,其中羅拔做後上可能會勁啲,個陣會強啲...
仲有2m其實都可以買到啲後衛或者防中頂住當ge,不過可能有啲會老啲,e.g.拜安奴、法蘭迪保亞、casement、faber、杜林、naldo、拉料個silva、demel...如果老野既話,份約咪簽一年囉,再唔係賣啲球員套現...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 14:02:18 | 顯示全部樓層
因為我個team冇咩$,所以唯有拾人地transfer listD人
Bierofka, 德士拿, Robert, 三個都幾好用, 最勁個個係Bierofka
唔知點排好D
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 14:09:08 | 顯示全部樓層
如無意外,我舉嗰啲例啲人唔會好貴,拜安奴,幾k、法蘭迪保亞、faber、拉料個silva,唔駛錢、杜林、naldo,幾百k啦、demel,都係幾十k...
其實free transfer都有好多好野執,同埋平野都有好多正野,你可以scout下ga...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 14:10:57 | 顯示全部樓層
同埋我想問下Borre, 前安德列治16歲Denfender
好唔好用呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 14:11:51 | 顯示全部樓層
唔好,唔適合打後...
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 14:13:32 | 顯示全部樓層
防中呢?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 14:14:44 | 顯示全部樓層
不過打3個後衛個D能力值要留意D咩呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 14:22:31 | 顯示全部樓層
Originally posted by fung021hk at 2005-1-27 14:10:
同埋我想問下Borre, 前安德列治16歲Denfender
好唔好用呢?


要等佢成長lor
我個save佢過廿歲有好多20
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 14:25:19 | 顯示全部樓層
想問下如果領先,放咩陣防守呢?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 14:34:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by fung021hk at 27-1-2005 02:25 PM:
想問下如果領先,放咩陣防守呢?

我咪講咗3-5-2個陣可以轉做5-3-2或3-4-3囉...
咁5-3-2咪防嗰個囉....
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-27 14:36:37 | 顯示全部樓層
Originally posted by philipgarnett at 27-1-2005 14:34:

我咪講咗3-5-2個陣可以轉做5-3-2或3-4-3囉...
咁5-3-2咪防嗰個囉....


Thx...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-27 14:39:34 | 顯示全部樓層
同埋呢,你既3-5-2太多攻既球員,攞返2002世界盃巴西個3-5-2做例子..
2002世界盃巴西國家隊:
          李華度 朗拿度
             朗拿甸奴
卡路士 基拔圖 基巴臣 卡富
    艾美臣 盧斯奧 洛基祖利亞
               馬高斯
佢個陣主攻得前面個3r,其他都係守,而且兩邊用一對攻守兼備既翼衛,所以對其要非常高,你可以試下用佢嚟比較下...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.028958 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表