|
|
發表於 2005-1-28 12:07:38
|
顯示全部樓層
Originally posted by 卍成 at 27-1-2005 08:00 PM:
E+玩到2005年9月
GK:侯活,雲達沙
DR:POulsen
DL:de迪,軒C
DC:活基治,RIO費迪南,捷禾,KOMPANY,NALDO
AMR:CR7,贊拿C
AML:唐0,Zonneveld
DMC:巴迪斯達,基巴神
MC:加維神
AMC:史來達<~~AJAX,朗拿甸奴
F ...
我個右後都係好弱
不過我加左Nigel De Jong 同埋克羅地亞個Hubsherman <--類似
都唔錯
之前好後悔買左個德國Schlike
可能係你個Save會勁啦
龍門開始老化。。
我用德國Tim Wiese
 |
|