|
|
發表於 2005-1-28 13:16:37
|
顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 28-1-2005 11:38 AM:
噢~O甘多入球既
我用利物浦O甘耐最多都係入8﹕3
好難大炒架~
人地臨尾死守。。。
Cisse入6球個場都係7﹕0
另外個球Terry入
我個Save舒夫真高退休後唔教波
真可惜~
我鐘意收集球星做Staff
哈哈~
...
那一隊意甲球隊我都忘了, 但不論我主場 & 作客都大炒佢
主場11:0 & 作客 0:10
但就只有那隊, 其他一般都是3, 4球上落!!!
我都跟兄台有同樣的興趣!!!! |
|