找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 3367|回復: 29

[FM] 最多入幾球﹖

[複製鏈接]
發表於 2005-1-28 01:38:57 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
請問大家的球員一個人最多入過幾多球呢一場﹖
我個Cisse已經玩到30歲啦
原來都仲好勁O番。。
以前鐘意賣晒D老人家
但係到2011年D年青人青黃不接
唔係好勁。。

我個Cisse一場歐洲賽對Dinamo個人入6球
對我黎講真係未試過
所以好有興趣問下大家仲有冇更多入球(一場入面)
同埋邊個球員O甘叻呢﹖
多謝~

發表於 2005-1-28 08:48:45 | 顯示全部樓層
試過用核彈頭一場入5球!!!
那場我WIN 11:0
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 09:42:30 | 顯示全部樓層
玩英冠最多試過 3 球........
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 11:38:14 | 顯示全部樓層
Originally posted by BERLIN at 28-1-2005 08:48 AM:
試過用核彈頭一場入5球!!!
那場我WIN 11:0


噢~O甘多入球既
我用利物浦O甘耐最多都係入8﹕3
好難大炒架~
人地臨尾死守。。。
Cisse入6球個場都係7﹕0
另外個球Terry入

我個Save舒夫真高退休後唔教波
真可惜~
我鐘意收集球星做Staff
哈哈~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 11:40:21 | 顯示全部樓層
入最多都係5球~!
個個係謝拉特
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 11:41:45 | 顯示全部樓層
Originally posted by Paradise at 28-1-2005 09:42 AM:
玩英冠最多試過 3 球........


我未玩過英冠呀
係咪好似現實O甘
入波多失波都多架﹖
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 11:46:47 | 顯示全部樓層
Originally posted by klinskan at 28-1-2005 11:40 AM:
入最多都係5球~!
個個係謝拉特


入5球都試過
不過中場球員入O甘多又未試過O番
犀利~
我個謝拉特入3粒都少
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 13:16:37 | 顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 28-1-2005 11:38 AM:


噢~O甘多入球既
我用利物浦O甘耐最多都係入8﹕3
好難大炒架~
人地臨尾死守。。。
Cisse入6球個場都係7﹕0
另外個球Terry入

我個Save舒夫真高退休後唔教波
真可惜~
我鐘意收集球星做Staff
哈哈~
...


那一隊意甲球隊我都忘了, 但不論我主場 & 作客都大炒佢
主場11:0 & 作客 0:10
但就只有那隊, 其他一般都是3, 4球上落!!!

我都跟兄台有同樣的興趣!!!!
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 13:29:14 | 顯示全部樓層
Originally posted by BERLIN at 28-1-2005 01:16 PM:


那一隊意甲球隊我都忘了, 但不論我主場 & 作客都大炒佢
主場11:0 & 作客 0:10
但就只有那隊, 其他一般都是3, 4球上落!!!

我都跟兄台有同樣的興趣!!!!


哈哈~
不過今集唔算太多球星想做教練。。
或者想做O個D唔係好得。。D stat...
我今集儲過Leonardo 同Roy Keane咋。。
Roy Keane係Physio
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 13:34:09 | 顯示全部樓層
联赛杯11:0,King(热刺)入左5波
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 13:37:03 | 顯示全部樓層
打邊個陣才會入到咁多波?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 13:37:47 | 顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 28-1-2005 01:38 AM:
請問大家的球員一個人最多入過幾多球呢一場﹖
我個Cisse已經玩到30歲啦
原來都仲好勁O番。。
以前鐘意賣晒D老人家
但係到2011年D年青人青黃不接
唔係好勁。。

我個Cisse一場歐洲賽對Dinamo個人入6球
對 ...


点会青黄不接啊?
我玩到2009,一线平均年龄系24岁,玩到11年,唔转会,咪26岁,个个当打啊哈哈哈哈
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 13:44:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 28-1-2005 01:34 PM:
联赛杯11:0,King(热刺)入左5波


Ledley King??
後衛黎架O番﹖﹖
都入到5球﹖
犀利~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 13:49:17 | 顯示全部樓層
Originally posted by Pontypridd at 28-1-2005 01:37 PM:
打邊個陣才會入到咁多波?


我通常主場加弱隊就用4-3-3
係O甘狂攻~
最多試過射左36次~
不過左右兩個前鋒要識傳波。。
我個Baros就係一有波就射﹐唔鐘意用距。。
Torres同Tevez加Cisse真係好強~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 13:52:50 | 顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 28-1-2005 01:49 PM:


我通常主場加弱隊就用4-3-3
係O甘狂攻~
最多試過射左36次~
不過左右兩個前鋒要識傳波。。
我個Baros就係一有波就射﹐唔鐘意用距。。
Torres同Tevez加Cisse真係好強~


teamwork问题啦。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 13:53:49 | 顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 28-1-2005 01:44 PM:


Ledley King??
後衛黎架O番﹖﹖
都入到5球﹖
犀利~


全部角球入,应该都系一个纪录啊^_^
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 13:55:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 28-1-2005 01:37 PM:


点会青黄不接啊?
我玩到2009,一线平均年龄系24岁,玩到11年,唔转会,咪26岁,个个当打啊哈哈哈哈


唔係嘛。。2009年平均24歲。。
即係一開始玩個個19歲O甘年青﹖
我到11年平均三字頭囉。。。
最後生只係廿五歲。。。
最老係Mark van Bommel 34歲~
仲好當打架D老人家~

不過我見到LYON個P Juninho
36歲仲打緊正選
但係Pace, Stamina 個直行全部都係。。。。1
哈哈~ 企係度傳波都贏人。。
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 13:57:27 | 顯示全部樓層
Originally posted by hugos at 28-1-2005 01:53 PM:


全部角球入,应该都系一个纪录啊^_^


哈哈~犀利~
同02世界杯Klose所有球都係用頭入
一樣O甘經典~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 14:02:27 | 顯示全部樓層
Originally posted by DiDiLoK at 28-1-2005 01:55 PM:


唔係嘛。。2009年平均24歲。。
即係一開始玩個個19歲O甘年青﹖
我到11年平均三字頭囉。。。
最後生只係廿五歲。。。
最老係Mark van Bommel 34歲~
仲好當打架D老人家~

不過我見到LYON個P Juninho
3 ...


当然唔系啦。
我用热刺,第二季就卖King买Drogoba,第四季卖Drogoba,第五季卖Defoe、Keane。钱就唔晒问题。
球探就分到欧洲各地找22岁以下既人,三星或以上就签。
每季季尾去曼联阿仙奴车仔LIVER执佢地唔要的球员(26岁以下果D)
其他就一到29就卖。
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 14:04:03 | 顯示全部樓層
E家最后生17岁,Fulham刮黎既,最老28,拉科刮来的。
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:25 , Processed in 0.041012 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表