找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1329|回復: 8

[FM] 我想問下有冇人有fm2005個英文化??

[複製鏈接]
cmc124 該用戶已被刪除
發表於 2005-1-28 07:39:07 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
有個檔案可以變做英文嫁
唔知邊度有
有ge話請post上離
thx!!
發表於 2005-1-28 08:20:10 | 顯示全部樓層
Originally posted by cmc124 at 2005-1-28 07:39 AM:
有個檔案可以變做英文嫁
唔知邊度有
有ge話請post上離
thx!!


你o個個唔係英文版 , 又係乜版
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 08:27:58 | 顯示全部樓層
放係
X:\Program Files\Sports Interactive\Football Manager 2005\data\languages
X:係你裝左係咩driver
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 14:15:59 | 顯示全部樓層
Originally posted by cmc124 at 28-1-2005 07:39 AM:
有個檔案可以變做英文嫁
唔知邊度有
有ge話請post上離
thx!!

Why your one not english?? So which langues do u play??
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 17:15:18 | 顯示全部樓層
Originally posted by 922 at 2005-1-28 14:15:

Why your one not english??  

It is becoz...
回復

使用道具 舉報

cmc124 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2005-1-28 18:46:48 | 顯示全部樓層
唔該哂大家~^^
因為我果個係法文版
冇eng
所以要上網搵
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 19:15:36 | 顯示全部樓層
Originally posted by 麥記 at 2005-1-28 05:15 PM:

It is becoz...

It is becoz佢係法國佬
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 19:19:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by 杰少仔 at 2005-1-28 19:15:

It is becoz佢係法國佬

所以睇法文
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 19:22:57 | 顯示全部樓層
Originally posted by 麥記 at 2005-1-28 07:19 PM:

所以睇法文

佢要學英文
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:20 , Processed in 0.023252 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表