找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1745|回復: 5

[FM] 施治搞乜...

[複製鏈接]
發表於 2005-1-28 22:51:28 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
大家睇下意國車仔唯一一球失球睇下施治搞乜

但係竟然係MOM
發表於 2005-1-28 22:52:41 | 顯示全部樓層
sorry~~
要用咩programe睇?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 22:54:04 | 顯示全部樓層
Originally posted by FourEyes at 28-1-2005 10:52 PM:
sorry~~
要用咩programe睇?

問得好好...點睇?
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-1-28 22:54:26 | 顯示全部樓層
用返FM咋MA

係View Match
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-28 23:33:04 | 顯示全部樓層
潮爆...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-29 13:21:31 | 顯示全部樓層
拎個波入籠捧返出唻....haha~~

不過 blasi 果球勁射幾靚喎
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 02:21 , Processed in 0.025668 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表