找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1472|回復: 10

[FM] 頂你~~

[複製鏈接]
發表於 2005-1-30 12:30:53 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我隊車仔對上6個pk(唔係o係pk戰入面)射失左5個~
仲要係個個都好重要~!!
eg.對man utd,托里斯射失打成1:1
我已經o係training度加強pk既training,但都係咁~
射失既名單有巴迪斯達,林柏特,托里斯...
發表於 2005-1-30 23:22:32 | 顯示全部樓層
did you arrange the PK player??
use the best player to take
(e.g. 派路)
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 01:56:10 | 顯示全部樓層
佢地penalty taking幾多??
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 02:08:14 | 顯示全部樓層
係咪個球員pk值低既問題咋///
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 10:48:02 | 顯示全部樓層
Originally posted by Kelvin-Fung at 2005-1-31 02:08 AM:
係咪個球員pk值低既問題咋///


我試對阿仙奴, 佢出後備, pk 4 都入我......
我個 gk 反應等數值都有14-15
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 10:56:56 | 顯示全部樓層
Originally posted by Paradise at 2005-1-31 10:48 AM:


我試對阿仙奴, 佢出後備, pk 4 都入我......
我個 gk 反應等數值都有14-15

有乜出奇~!
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 12:18:58 | 顯示全部樓層
Originally posted by Paradise at 2005-1-31 10:48:


我試對阿仙奴, 佢出後備, pk 4 都入我......
我個 gk 反應等數值都有14-15


十二碼一係入一係唔入的la
你想點
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 18:13:55 | 顯示全部樓層
Originally posted by wing6781 at 30-1-2005 11:22 PM:
did you arrange the PK player??
use the best player to take
(e.g. 派路)


派路數值上是20, 但不知為何他經常射失
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 19:49:10 | 顯示全部樓層
Originally posted by BERLIN at 2005-1-31 06:13 PM:


派路數值上是20, 但不知為何他經常射失

次次都入就唔駛玩啦....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 19:53:46 | 顯示全部樓層
Originally posted by CYBASTER at 2005-1-31 07:49 PM:

次次都入就唔駛玩啦....

次次都唔入先唔駛玩
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 12:39:07 | 顯示全部樓層
Originally posted by 北倫敦之王 at 31-1-2005 12:18 PM:


十二碼一係入一係唔入的la
你想點


車仔咁勁都要pk解決,真殘忍
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.029680 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表