找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1491|回復: 6

[FM] 我個陣點ar?

[複製鏈接]
發表於 2005-1-30 19:29:50 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
有冇d咩人可以buy
but我冇曬錢la
發表於 2005-1-30 19:35:03 | 顯示全部樓層
d人好似老左d
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 19:39:42 | 顯示全部樓層
Fan chun yip tim wo...
好唔好use 呀....
我feel 到你要buy gk lor
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 22:25:35 | 顯示全部樓層
推介巴西攻擊翼鋒Taddei~
平均一場有8個run
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 22:28:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by zordon888 at 2005-1-30 07:39 PM:
Fan chun yip tim wo...
好唔好use 呀....
我feel 到你要buy gk lor
真係幾勁,係game入面打香港聯賽重好似屈就佢

不過唔清楚打英冠得唔得
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-30 22:36:25 | 顯示全部樓層
點解你 05 年就簽到 fan chun yip ?
我 05 年都仲簽唔到工證
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-1-31 16:11:32 | 顯示全部樓層
請問你有幾多錢呀?
你都可以free transfer住啲人先ge,e.g.tsiartas、faber、夏捷、mboma...另外有啲平平地,e.g.demal(幾十k)、biano(幾k).....睇下你邊個位需要囉....
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.031738 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表