找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1416|回復: 5

[FM] 有冇用過Peralta??

[複製鏈接]
發表於 2005-2-1 14:47:08 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
佢d能力都幾勁...
平均分又高...
勁~~~
發表於 2005-2-1 17:05:09 | 顯示全部樓層
佢係我save幾勁...不過佢係皇馬我係巴塞
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 06:41:30 | 顯示全部樓層
呢條友勁麻煩
成日罰牌(係差唔多場場)
跟住之後發皮氣unhappy
比我賣q左佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 07:47:27 | 顯示全部樓層
幾勁
我隊車仔間唔中都有比佢出下
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 17:34:55 | 顯示全部樓層
very trouble, I use Wolves, he is home sick? always absent in training......
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-2 20:32:12 | 顯示全部樓層
好波,规矩皮四差
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:14 , Processed in 0.027033 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表