找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
樓主: Paradise

[FM] 大家鐘唔鐘意唔帶後備籠 ?

[複製鏈接]
發表於 2005-2-3 04:04:30 | 顯示全部樓層
Originally posted by Sami Hyyyyyyyia at 2005-2-2 10:43 PM:


如果我好似你咁換法
咪場場都要換龍

俾我會防線都換埋佢
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-3 04:04:51 | 顯示全部樓層
Originally posted by 麥記 at 2005-2-3 12:21 AM:

有時失波都可以好高分架

7.85 分囉
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 04:12 , Processed in 0.025406 second(s), 13 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表