找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1270|回復: 5

[FM] de jong?希汀加?

[複製鏈接]
發表於 2005-2-8 09:42:23 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
小弟想買一個中堅
咁大家覺得de jong定希汀加好d?thx
發表於 2005-2-8 10:09:32 | 顯示全部樓層
de jong.....平d lor.......
其實2 個都咁好用.....^^
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 12:06:01 | 顯示全部樓層
我都用de jong........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 12:24:26 | 顯示全部樓層
de jong gd d i think~
佢有heading,同埋左中右都ok~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 13:42:03 | 顯示全部樓層
两个都要,打造荷兰防线
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 14:57:20 | 顯示全部樓層
既然係要中堅
兩個偏向閘多d
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:50 , Processed in 0.027126 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表