找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1307|回復: 7

[FM] 資金...

[複製鏈接]
發表於 2005-2-8 13:10:30 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我買人果時佢話我流動資金唔夠ar
點算好ar
發表於 2005-2-8 13:12:55 | 顯示全部樓層
唔夠咪唔好買lor
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 16:12:24 | 顯示全部樓層
碌卡
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 18:06:46 | 顯示全部樓層
嘟八達通law~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 18:54:14 | 顯示全部樓層
賣人套現law~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 00:42:29 | 顯示全部樓層
Yo, you guys have pretty good sense of humor. *.*
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 02:41:48 | 顯示全部樓層
叫對方球會等一陣
click去對方球會---> comment---> please wait a moment
然後去銀行度借
自己球會----> finance----> 借錢---->輸入銀鎷 ---> 十億
即可.
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 09:49:16 | 顯示全部樓層
Originally posted by 膠囊 at 9-2-2005 02:41 AM:
叫對方球會等一陣
click去對方球會---> comment---> please wait a moment
然後去銀行度借
自己球會----> finance----> 借錢---->輸入銀鎷 ---> 十億
即可.


哈哈......li 招都幾好wo..........ka
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:50 , Processed in 0.042822 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表