找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 970|回復: 6

[FM] 大家有冇好似我咁ar

[複製鏈接]
發表於 2005-2-8 20:23:35 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我個howard傷左(red)
點知冇帶後備出黎
用左菲臘仔出黎
佢20min同我失3球
最後好彩都4:3 win左
-3-"
發表於 2005-2-8 20:57:41 | 顯示全部樓層
搵個唔係龍ge守龍
算係咁啦~~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 21:13:49 | 顯示全部樓層
今集未試過傷 gk
亦未試過帶後備gk
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 21:17:37 | 顯示全部樓層
我都未試過傷
連training傷都未試過
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 21:25:12 | 顯示全部樓層
所以都係買後生又普通的後備 gk.....因為都冇出場機會
正選又唔傷, condition又永遠100%.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 22:21:22 | 顯示全部樓層
15分鐘用torres打龍,力保不失
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-8 22:32:30 | 顯示全部樓層
我都試過
搵左個後衛守住....
好彩都係擋下波......俾人入左一球only~
但佢未試過接波= =......
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:52 , Processed in 0.031011 second(s), 16 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表