找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1187|回復: 5

[FM] 新手幾問

[複製鏈接]
發表於 2005-2-9 04:50:25 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
1.如果我而家做緊香港D球會o既領隊,遲D有冇機會去其他大球會做領隊,如果有係人地請你去定係你自己話要去?
2.友誼賽有冇得set背號?
3.點先可以訓練到D球員勁D?
發表於 2005-2-9 08:40:36 | 顯示全部樓層
2.no
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 09:26:10 | 顯示全部樓層
1.通常係有人會請你...但係要你reputation高至得...
3.有一個良好既training
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 12:29:41 | 顯示全部樓層
你可以自"箭"架
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-10 03:49:16 | 顯示全部樓層
我仲有幾條問題想問大家,唔該!
1.可唔可以請其他球隊踢友誼賽,如果可以,可以可以Post張想相比我睇下響邊度請?
2.按邊度可以自'箭'做其他球會領隊?
3.點train先勁D?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 10:37:21 | 顯示全部樓層
Originally posted by [舒夫真高] at 10-2-2005 03:49 AM:
我仲有幾條問題想問大家,唔該!
1.可唔可以請其他球隊踢友誼賽,如果可以,可以可以Post張想相比我睇下響邊度請?
2.按邊度可以自'箭'做其他球會領隊?
3.點train先勁D?


1.你睇賽程個度,有得揀arrange friendly
2.可以,人地無領隊個時你以自薦
3.自己睇返球員ge ability law,要自己慢慢搞ga
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:52 , Processed in 0.039044 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表