使用道具 舉報
Originally posted by [舒夫真高] at 10-2-2005 03:49 AM: 我仲有幾條問題想問大家,唔該! 1.可唔可以請其他球隊踢友誼賽,如果可以,可以可以Post張想相比我睇下響邊度請? 2.按邊度可以自'箭'做其他球會領隊? 3.點train先勁D?
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-28 05:52 , Processed in 0.039044 second(s), 17 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.