找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1052|回復: 3

[FM] Vieri unhappy.......

[複製鏈接]
發表於 2005-2-9 11:56:53 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
Vieri話佢唔like我,我又唔想賣走佢,gum仲有冇其他辦法ar?
發表於 2005-2-9 12:09:12 | 顯示全部樓層

一兩季
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 13:57:13 | 顯示全部樓層
等一,兩季
仲要俾佢做正先得~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-9 14:44:10 | 顯示全部樓層
gum煩ga~~
1月sell左佢lu~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 07:38 , Processed in 0.040513 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表