找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1072|回復: 5

[FM] help me....

[複製鏈接]
發表於 2005-2-9 18:29:59 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
點解會咁樣ga......
發表於 2005-2-9 20:32:47 | 顯示全部樓層
我未遇過咁ge情形.....
你部機咩 config?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 22:01:04 | 顯示全部樓層
佢話 out of memory
係唔係無位,個save太大
所以....................
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-9 22:15:00 | 顯示全部樓層
應該係你部機無晒位save
因為d save有時會愈來愈大
你del左d唔要既野應該得
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-10 00:23:25 | 顯示全部樓層
下~
我個save 87xxxkb ja喎~
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-10 11:59:24 | 顯示全部樓層
推,,,,
幫幫手丫唔該...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:49 , Processed in 0.036718 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表