找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1483|回復: 12

[FM] 個新英文旁白有問題ar!!

[複製鏈接]
發表於 2005-2-10 01:37:57 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我裝左個新英文旁白之後,經常性有人入波後,唔識繼續進行,即比賽定左o係入波之後果個時間,按pause,之後再繼續場match,佢都冇反應..
有冇人有呢個問題?
可唔可以放返舊果個旁白上黎ar...唔想重新裝game ar...help
pls
發表於 2005-2-10 04:16:36 | 顯示全部樓層
Originally posted by mingho at 2005-2-10 01:37 AM:
我裝左個新英文旁白之後,經常性有人入波後,唔識繼續進行,即比賽定左o係入波之後果個時間,按pause,之後再繼續場match,佢都冇反應..
有冇人有呢個問題?
可唔可以放返舊果個旁白上黎ar...唔想重新裝game ar...hel ...

我冇事喎.....
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 08:23:19 | 顯示全部樓層
我都係有問題.....同你一樣
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 08:46:12 | 顯示全部樓層
Originally posted by mingho at 2005-2-10 01:37 AM:
我裝左個新英文旁白之後,經常性有人入波後,唔識繼續進行,即比賽定左o係入波之後果個時間,按pause,之後再繼續場match,佢都冇反應..
有冇人有呢個問題?
可唔可以放返舊果個旁白上黎ar...唔想重新裝game ar...hel ...


我都係咁呀=.="
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 13:59:32 | 顯示全部樓層
之前試過
而家冇事
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 14:41:05 | 顯示全部樓層
下!!我裝左tim

要delete番佢~
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 15:28:26 | 顯示全部樓層
我都係呀!

點算...
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 16:57:39 | 顯示全部樓層
無事喎我
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 20:10:40 | 顯示全部樓層
我都係咁呀....
點算好??
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 20:48:44 | 顯示全部樓層
我都有呢個問題呢........
有冇人可以upload番舊果個旁白檔上黎呀.....?
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-11 13:37:08 | 顯示全部樓層
a little problem too,
go on holiday (1 day), then restart PC, ........
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-11 15:46:38 | 顯示全部樓層
我之前用過都有lee個問題,不過有個解決方法~
入左波之後,0係個overview度click果球個replay出來,之後exit replay,gum就會再行番ga la~
回復

使用道具 舉報

tigerman 該用戶已被刪除
發表於 2005-2-11 17:19:18 | 顯示全部樓層
係得喎
thx~~~~
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:51 , Processed in 0.027922 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表