找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1242|回復: 4

[FM] 點樣可以易d借人出去

[複製鏈接]
發表於 2005-2-10 02:15:55 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
如題
發表於 2005-2-10 12:03:24 | 顯示全部樓層
listed for loan<----唔知係咪咁串
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 14:44:09 | 顯示全部樓層
成日list左(loan)都冇人借...
就算天才新星都係咁
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 15:00:09 | 顯示全部樓層
我第二季將tevez外借都無人問津.................
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 16:47:52 | 顯示全部樓層
人工太高既人唔會有人要的
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:50 , Processed in 0.036163 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表