找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 1368|回復: 7

[FM] wigan

[複製鏈接]
利物浦ben屎 該用戶已被刪除
發表於 2005-2-10 11:36:54 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
有冇人用過
個陣點排好?

要買d咩人呀?
發表於 2005-2-10 12:09:03 | 顯示全部樓層
d人腳好唔掂
咩都要買過=_=
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 12:19:05 | 顯示全部樓層
唔係喎~
ellington幾好ga wor~
回復

使用道具 舉報

利物浦ben屎 該用戶已被刪除
 樓主| 發表於 2005-2-10 12:30:29 | 顯示全部樓層
好似後防唔多掂wo
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 12:37:49 | 顯示全部樓層
簽幾個free既返黎
用41212會唔錯
買holm返黎...英冠玩晒
後防唔怕簽法蘭迪保亞

如果你踢得好...係升班熱門....到04年12月果陣....有好多球員得返半年約
你斟dede.....佢應該會黎.....05年7月佢黎.....會有好多大球員想要佢
(不過呢樣只係我果陣wigan既情況)

[ Last edited by cannavavc on 10-2-2005 at 12:39 PM ]
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 13:15:05 | 顯示全部樓層
wigan原班人馬都夠升班啦
升班買返幾個人都打到上中上游啦
wigan好易玩
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 16:39:08 | 顯示全部樓層
Originally posted by yesbwai at 2005-2-10 12:19 PM:
唔係喎~
ellington幾好ga wor~


上集就超勁,今集弱左
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-12 01:53:13 | 顯示全部樓層
Originally posted by 阿忠 at 2005-2-10 16:39:


上集就超勁,今集弱左

今集踢英冠勁
踢英超就謝左...
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:52 , Processed in 0.043384 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表