找回密碼
 會員申請
搜索
熱搜: 活動 交友 discuz
查看: 891|回復: 4

[FM] help..........

  [複製鏈接]
發表於 2005-2-10 23:14:24 | 顯示全部樓層 |閱讀模式
我用虛擬光碟install左fm05 but 1 load new game choose左league 1 load......
佢就彈左回報/不回報給microsoft o個個野出梨...如果我買隻正版install係咁唔好有咁ge問題嫁???
發表於 2005-2-10 23:15:52 | 顯示全部樓層
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 23:25:08 | 顯示全部樓層
正版當然冇呢個問題啦
回復

使用道具 舉報

 樓主| 發表於 2005-2-10 23:29:19 | 顯示全部樓層
thx a lot!!>3<
回復

使用道具 舉報

發表於 2005-2-10 23:36:52 | 顯示全部樓層
goodbye
回復

使用道具 舉報

您需要登錄後才可以回帖 登錄 | 會員申請

本版積分規則

Archiver|手機版|小黑屋|HKCM

GMT+8, 2026-6-28 05:49 , Processed in 0.034541 second(s), 17 queries .

Powered by Discuz! X3.5

© 2001-2023 Discuz! Team.

快速回復 返回頂部 返回列表