原帖由 ~~冬之子~~ 於 2006-3-21 08:10 PM 發表 好亂呀
使用道具 舉報
原帖由 Smithy 於 2006-3-21 08:11 PM 發表 淆底獸囉想點呀
原帖由 ~~冬之子~~ 於 2006-3-21 08:13 PM 發表 搞到亂晒
原帖由 FlyingDonkey 於 2006-3-21 08:24 PM 發表 (Smity quote 完我又唔跟先亂)
原帖由 灰袍聖徒 於 2006-3-21 09:19 PM 發表 (笑x死,smithy咪係度搞亂檔啦)
原帖由 Smithy 於 2006-3-21 08:08 PM 發表 誰知唔止d女主播 連d子彈見到佢都走夾唔抖 正當佢諗住反擊之際...
原帖由 STAM 於 2006-3-22 06:54 PM 發表 佢見到有兩個差佬係到巡邏 由於自己非法藏械,佢唯有掉頭走 點知佢見到有個人左手握住手槍,好似想係到伏人! 究竟佢係想伏差佬定伏自己呢? 而家前冇去路後有追兵,史譚又會點做呢!?
原帖由 阿爆 於 2006-3-21 07:47 PM 發表 次次睇到多多你接既post 都好想x 你
原帖由 華頓 於 2006-3-21 08:33 PM 發表 多多搞返掂佢
原帖由 傑夫仔 於 2006-3-21 08:21 PM 發表 (出個post留位先咪唔會亂)
原帖由 捷克NeVeD子彈 於 2006-3-22 09:51 PM 發表 我係特登既 當奇獲q獲都整三五七個人出黎 我又唔想咁亂 咪想轉移視線 點知當奇下一個post又做返三五七個人出黎
原帖由 古都 於 2006-3-22 09:55 PM 發表 有線有個24小時新聞台,有個女主播叫古都光 有日本血純,樣子清純可愛,史譚就係咁就申請了
原帖由 STAM 於 2006-3-22 10:25 PM 發表 但可惜天生淫蕩 有線驚佢會帶壞其他主播決定忍痛炒左佢 古都光被解僱後係街到遊蕩 佢見到一個百萬富翁叫何巨基..
原帖由 古都 於 2006-3-22 10:30 PM 發表 何巨基有錢程度不下何利西, 巨基見到古都光有幾分姿色,就帶左佢去日本...
本版積分規則 發表回復 回帖並轉播 回帖後跳轉到最後一頁
Archiver|手機版|小黑屋|HKCM
GMT+8, 2026-6-25 20:05 , Processed in 0.037605 second(s), 13 queries .
Powered by Discuz! X3.5
© 2001-2023 Discuz! Team.