今天遇上了封面殺手 :( :icon101:
原帖由 oolongtea 於 2009-8-1607:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
FADE OUTo左好耐啦:icon101:
同嘉穎行埋都揚o左差唔多成年:icon101:
我太out了
仲係『生出黎都係俾你un』個年代:icon101:
爆未?
原帖由 oolongtea 於 2009-8-1607:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
爆未?
聽朝起身又去返1975:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-8-1607:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
聽朝起身又去返1975:icon101:
:(
如果我話...
「其實胡杏兒都唔係好差者:(」
會唔會俾全HKCM圍住恥笑:(
原帖由 Donald 於 2009-8-1607:12 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今天遇上了封面殺手 :( :icon101:
買o左邊隻?
原帖由 henrytam 於 2009-8-1607:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
如果我話...
「其實胡杏兒都唔係好差者:(」
會唔會俾全HKCM圍住恥笑:(
咸魚青菜各有所愛嘛:icon121:
同今屆港姐比真係唔差:icon075:
原帖由 oolongtea 於 2009-8-1607:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
買o左邊隻?
係高登睇到套野個封面唔錯,開出黎睇3成都冇
一怒之下已DEL,名都冇睇 :(
原帖由 henrytam 於 2009-8-1607:19 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
如果我話...
「其實胡杏兒都唔係好差者:(」
會唔會俾全HKCM圍住恥笑:(
衝上雲霄個期真係唔差 :icon075:
係之後TVB力捧先搞出事 :(
我覺得佢拍喜劇應該唔錯架 :icon075:
拿拿聲locko左佢啦
吹條爛周吹o左成半個月口都爛埋
冇大mo點lock?:icon101: