Keith 發表於 2009-8-15 00:39:05

原帖由 天才守門員 於 2009-8-1512:29 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

依家真係無女好:icon102:

有女就會話有女好架啦:icon074: :icon101:

makkaho 發表於 2009-8-15 00:39:17

原帖由 Keith 於 2009-8-1512:35 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

撈乜?:icon101:
都話造環保碳粉:icon101:
將收返黎果d碳粉匣清理乾淨再入d新碳粉再pack好再賣俾人:icon101:

我發現原來李+x都有幫襯我地:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-8-15 00:39:59

原帖由 Keith 於 2009-8-1500:39 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

有女就會話有女好架啦:icon074: :icon101:

各有各好, 就係要取捨..:icon075: :icon101:

天才守門員 發表於 2009-8-15 00:40:17

原帖由 Keith 於 2009-8-1512:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有女就會話有女好架啦:icon074: :icon101:
同理,9得人妻就話人妻好?:icon083: :icon101:

makkaho 發表於 2009-8-15 00:40:23

原帖由 Keith 於 2009-8-1512:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有女就會話有女好架啦:icon074: :icon101:
人一世物一世,未試過點都想有一次的:icon075: :icon101:

Keith 發表於 2009-8-15 00:40:52

原帖由 makkaho 於 2009-8-1512:39 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

都話造環保碳粉:icon101:
將收返黎果d碳粉匣清理乾淨再入d新碳粉再pack好再賣俾人:icon101:

我發現原來李+x都有幫襯我地:icon101:
你sell?:icon101:
定係做processing?

makkaho 發表於 2009-8-15 00:41:12

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1512:39 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


各有各好, 就係要取捨..:icon075: :icon101:
於你,有女好冇女好,人妻就大好?:icon101:

makkaho 發表於 2009-8-15 00:41:46

原帖由 Keith 於 2009-8-1512:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

你sell?:icon101:
定係做processing?
梗係processing:icon101:
sell野老細做:icon101:

Eggio 發表於 2009-8-15 00:42:04

原帖由 makkaho 於 2009-8-1512:40 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

人一世物一世,未試過點都想有一次的:icon075: :icon101:
可以去試下男人先:icon075: :icon101:

天才守門員 發表於 2009-8-15 00:42:29

原帖由 Eggio 於 2009-8-1512:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

可以去試下男人先:icon075: :icon101:
我不是D AND H:bye:

Keith 發表於 2009-8-15 00:42:44

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1512:39 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif


各有各好, 就係要取捨..:icon075: :icon101:
我都乾咗成年喇:icon116:
好dry:icon095: :icon101:

makkaho 發表於 2009-8-15 00:43:33

酒井法子已被炒?:( :bye:

Eggio 發表於 2009-8-15 00:44:06

原帖由 makkaho 於 2009-8-1512:41 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

於你,有女好冇女好,人妻就大好?:icon101:
爾爾:想9我?你求其搵件男人嫁左佢先好返黎搵我:icon090: :icon101:

Keith 發表於 2009-8-15 00:45:01

原帖由 Eggio 於 2009-8-1512:44 AM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

爾爾:想9我?你求其搵件男人嫁左佢先好返黎搵我:icon090: :icon101:
咁開學後去小學接放學喇, 大把女:icon101:

makkaho 發表於 2009-8-15 00:45:38

原帖由 Eggio 於 2009-8-1512:44 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

爾爾:想9我?你求其搵件男人嫁左佢先好返黎搵我:icon090: :icon101:
好難想像爾爾去婚姻介紹所點填目標對象果項...:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-8-15 00:49:04

原帖由 makkaho 於 2009-8-1500:41 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

於你,有女好冇女好,人妻就大好?:icon101:

有錢就有好多可能性都好架喎, 但又唔代表實要有下文..:icon032:




本想 highlight 部份, 但實在應該 highlight 全首..

達爾文-- 蔡健雅

我的青春 也不是沒傷痕
是明白愛是信仰的延伸
甚麼特徵 人緣還是眼神
也不會預知愛不愛的可能

保持單身 忍不住又沉淪
兜著圈子來去又是苦等
人的一生 愛情是旋轉門
轉到了最後真心的就不分

有過競爭 有過犧牲 被愛篩選過程
學會認真 學會忠誠 適者才能生存
懂得永恆 得要我們 進化成更好的人

我的青春 有時還蠻單純
相信幸福取決於愛得深
讀進化論 我贊成達爾文
沒實力的就有淘汰的可能

我的替身 你換過多少輪
記憶在舊情人心中變冷
我的一生 有幾道旋轉門
轉到了最後只剩你我沒分

有過競爭 有過犧牲 被愛篩選過程
學會認真 學會忠誠 適者才能生存
懂得永恆 得要我們 進化成更好的人

有過競爭 有過犧牲 被愛篩選過程
學會認真 學會忠誠 適者才能生存
懂得永恆 得要我們 進化成更好的人

懂得永恆 得要我們 進化成更好的人

進化成更好的人

Raul_Gonzalez 發表於 2009-8-15 00:50:40

原帖由 Keith 於 2009-8-1500:42 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

我都乾咗成年喇:icon116:
好dry:icon095: :icon101:

:icon121:

一年就嗌 dry? :icon101:

天才守門員 發表於 2009-8-15 00:51:15

原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1512:49 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif


有錢就有好多可能性都好, 但又唔代表實要有下文..:icon032:




本想 highlight 部份, 但實在應該 highlight 全首..

達爾文-- 蔡健雅

我的青春 也不是沒傷痕
是明白愛是信仰的延伸
甚麼特徵 人緣還是眼神
也不 ...
言下之意,即係要去到最高境界?:icon054: :icon054:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-8-15 00:52:19

樓上班人..:icon071:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-8-15 00:55:20

原帖由 天才守門員 於 2009-8-1500:51 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

言下之意,即係要去到最高境界?:icon054: :icon054:

http://hkcmforum.com/viewthread.php?tid=124088&page=6#pid4869593

另加:

無人完美
原來距離 會叫你悟到這真理

你或有你的道理 但沒絕對勝利
唯求共處 叫心裡歡喜
頁: 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 [93] 94 95 96 97 98 99 100 101
查看完整版本: 日藝一百七十一之爛周最長的一天