原帖由 天才守門員 於 2009-8-1512:08 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
今年.............
我想睇下2號最後咩成績:icon101:
香港恐龍選舉:icon006:
原帖由 Eggio 於 2009-8-1512:12 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
香港恐龍選舉:icon006:
2號真係:icon101:
高登玩到佢:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1512:13 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
2號真係:icon101:
高登玩到佢:icon101:
高登係玩到真假難分:icon101:
原帖由 makkaho 於 2009-8-1512:14 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
高登係玩到真假難分:icon101:
真係好X多人投票:icon101:
老馬又做乜q咁灰?:( :icon101:
又9唔到女?:( :icon101:
原帖由 STAM 於 2009-8-1512:11 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
你申請唔到做pw咩?:icon101:
我見pw o既流失率好似幾高下咁喎:icon101:
不過pw始終係過渡性職業,2,3年後都唔知仲有冇:o
咁岩我果間請左個新pw,冇位俾我轉:icon101:
成個社福界流失率都高啦:icon101:
人工又唔高又厭惡性:icon101:
好似係政府唔知資助到2012定點,之後社區中心要請pw就要自己出晒人工:bye:
原帖由 Eggio 於 2009-8-1512:16 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
老馬又做乜q咁灰?:( :icon101:
又9唔到女?:( :icon101:
見X到個個FRD都開始事業,各有各忙,我自己就67咁,好難唔灰:icon074:
上星期食飯以來已經一直唔開心...........
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1512:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
見X到個個FRD都開始事業,各有各忙,我自己就67咁,好難唔灰:icon074:
上星期食飯以來已經一直唔開心...........
係睇人好人睇你好姐
我不知幾想再做全職學生:(
原帖由 makkaho 於 2009-8-1512:20 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
係睇人好人睇你好姐
我不知幾想再做全職學生:(
讀完出黎25啦........
真係好很灰........
原帖由 Eggio 於 2009-8-1420:45 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
去!俾我就要vdv唔要屎黎凸:icon102: :icon101:
M.Diarra都有用吖:icon102: :icon101:
對!
雲達華治著番 #23
格蘭尼路轉 #10 (假如放到洛賓就有埋 #11 俾佢揀)
迪亞拉換番迪亞拉, 拉屎的就回強大到不行的英超拉吧!
:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1512:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
讀完出黎25啦........
真係好很灰........
但你有自己的目標嘛
我雖然話就話出左黎做野,但其實都唔知自己真正想要d乜
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1512:19 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
見X到個個FRD都開始事業,各有各忙,我自己就67咁,好難唔灰:icon074:
上星期食飯以來已經一直唔開心...........
同人比又有乜謂:icon101:
每人人生軌跡唔同
何苦庸人自擾:icon064:
真係覺自己太67咪讀好d書,9多d女(如果你真係有可能9到的話)or俾心機做自己想做既事囉:icon082:
原帖由 makkaho 於 2009-8-1512:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
但你有自己的目標嘛
我雖然話就話出左黎做野,但其實都唔知自己真正想要d乜
問題係我越來越覺得我目標係收硬皮:icon102:
原帖由 Eggio 於 2009-8-1500:16 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
老馬又做乜q咁灰?:( :icon101:
又9唔到女?:( :icon101:
山地已買? :( :icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-8-1512:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
同人比又有乜謂:icon101:
每人人生軌跡唔同
何苦庸人自擾:icon064:
真係覺自己太67咪讀好d書,9多d女(如果你真係有可能9到的話)or俾心機做自己想做既事囉:icon082: ...
女就真係唔係好X夠膽9啦:icon102: 書就希望D教授高抬貴手啦:icon102: 自己想做的事?睇下聽日同長毛9UP吹水吹成點啦:icon102: :icon101:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1512:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
山地已買? :( :icon101:
人終須一死:( :icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-8-1512:24 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
問題係我越來越覺得我目標係收硬皮:icon102:
既然係你想去做既就繼續去囉,即使真係會收皮...:icon101:
我都想為自己的理想而收皮:(
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1512:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
山地已買? :( :icon101:
唔好X話,頭先睇烈火見到王喜咁,我又想起1年前:icon102:
原帖由 Raul_Gonzalez 於 2009-8-1512:25 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
山地已買? :( :icon101:
買左雪糕而已:( :icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-8-1500:24 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
同人比又有乜謂:icon101:
每人人生軌跡唔同
何苦庸人自擾:icon064:
真係覺自己太67咪讀好d書,9多d女(如果你真係有可能9到的話)or俾心機做自己想做既事囉:icon082:
:icon075: :icon101:
有d情況, 就係冇女比較好..
人, 要識取捨, 唔係揀要邊種快樂, 就係揀唔要邊種負擔..