傑夫仔 發表於 2009-7-29 09:58:51

12.5% 21:00-21:54 CX* 緊急SP・救命病棟24時・救命医・小島楓
*6.8% 22:00-22:54 CX* 恋して悪魔・ヴァンパイア・ボーイ

傑夫仔 發表於 2009-7-29 10:01:22

江口:icon059:>>>>>>>>乃:o
http://img.photobucket.com/albums/v226/keithho/10s145932.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v226/keithho/10s145931.jpg

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-7-2910:02 AM 編輯 ]

Eggio 發表於 2009-7-29 11:54:04

姑:icon124: :icon101:

炎夏 發表於 2009-7-29 12:03:09

原帖由 炎夏 於 2009-7-2912:59 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
A1A1A1A1A1
沙田沙田沙田沙田沙田
西貢了

Eggio 發表於 2009-7-29 12:15:29

原帖由 炎夏 於 2009-7-2912:03 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

西貢了
科大?乜系?滿唔滿意?:icon101:

炎夏 發表於 2009-7-29 12:26:04

原帖由 Eggio 於 2009-7-2912:15 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

科大?乜系?滿唔滿意?:icon101:
已經完全唔係果回事
心情一般,但如果no offer我會極唔開心

見住好多fd應該入到但最尾入左d離哂譜既系真係好唔開心

anto 發表於 2009-7-29 12:26:46

原帖由 炎夏 於 2009-7-2912:03 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

西貢了
科大:icon112:架:icon111:

炎夏 發表於 2009-7-29 12:29:35

原帖由 anto 於 2009-7-2912:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

科大:icon112:架:icon111:
真係為讀書求學問係既

Eggio 發表於 2009-7-29 12:34:14

原帖由 炎夏 於 2009-7-2912:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

已經完全唔係果回事
心情一般,但如果no offer我會極唔開心

見住好多fd應該入到但最尾入左d離哂譜既系真係好唔開心
入科大算好好啦:icon101:
不過應該會讀到pk?:icon101:

炎夏 發表於 2009-7-29 12:38:23

原帖由 Eggio 於 2009-7-2912:34 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

入科大算好好啦:icon101:
不過應該會讀到pk?:icon101:
我個系出名係pk中既pk

有錢既話,我去澳洲讀a/c算la......

傑夫仔 發表於 2009-7-29 13:47:06




Saki很強大:icon112: :icon101:
點解杉本有美出都無得出:o :icon101:

天才守門員 發表於 2009-7-29 14:05:14

原帖由 炎夏 於 2009-7-2912:26 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

已經完全唔係果回事
心情一般,但如果no offer我會極唔開心

見住好多fd應該入到但最尾入左d離哂譜既系真係好唔開心
no offer係絕望的感覺:icon032:

makkaho 發表於 2009-7-29 14:08:15

原帖由 傑夫仔 於 2009-7-2901:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

83482

Saki很強大:icon112: :icon101:
點解杉本有美出都無得出:o :icon101:
小松彩夏:icon090:
沙灘果度景景同貫地谷渣流灘到:icon101:

anto 發表於 2009-7-29 14:29:26

http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f219a22fb9.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21a1e94d6.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21a840aa8.jpg
:icon111:

anto 發表於 2009-7-29 14:30:49

http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21ada0248.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21b410b1a.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21b9792bd.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21bcd5507.jpg
:icon111: :icon111:

傑夫仔 發表於 2009-7-29 17:17:15

新光纖傳送30TB一秒完成
29.07.2009 17:05        
                                       

【商台互動國際組】「你認為百幾年前發明電話線嗰時,會諗過會用嚟做寬頻咩?」相信大家都會記得這段「精警」廣告對白,其實不需幾百年,幾年間的寬頻的技術已可作大幅度的改良。日本的KDDI公司和日本國立資訊與通訊研究院(NICT)日前宣布,極速光纖線已經研發成功,目標在2012年投入市場,並逐步在全日本裝置這種新光纖線。

新光纖傳輸資料量比現有技術增強了10倍,達到每秒傳送30 Terabits的速度。30 Terabits/S有多快?發言人舉了一個簡單的例子,將720片長達兩小時的DVD電影(由於DVD容量為4.7GB,720片DVD約等於 3384GB)以新光纖進行傳送僅需1秒鐘時間,「伸一個懶腰」已經傳送完畢!

相信當新光纖普及化的時候,代替傳統硬碟的網絡硬碟便會進一步被廣泛應用,而高清化的網上直播、串流節目亦會大幅增加。

香港幾時有?:icon101:

makkaho 發表於 2009-7-29 17:26:32

原帖由 傑夫仔 於 2009-7-2905:17 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
新光纖傳送30TB一秒完成
29.07.2009 17:05        
                                       

【商台互動國際組】「你認為百幾年前發明電話線嗰時,會諗過會用嚟做寬頻咩?」相信大家都會記得這段「精警」廣告對白,其實不需幾百年,幾年間的寬頻的技術已可作大幅度 ...
bt更難捉:icon101:

傑夫仔 發表於 2009-7-29 17:33:07


:icon124: :icon101: :icon101:

anto 發表於 2009-7-29 17:48:21

http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21dc90a81.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21e45c842.jpg
http://i210.photobucket.com/albums/bb202/anto1981_2007/4a6f21e98a7bd.jpg
:icon111: :icon111:

傑夫仔 發表於 2009-7-29 18:08:50

sosad:icon101:
頁: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11
查看完整版本: 日藝一百七十一之爛周最長的一天