hi:icon101:
原帖由 anto 於 2009-7-3009:28 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
hi:icon101:
:bye:
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3009:30 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
:bye:
i am in hon kong now:icon069: :icon069:
原帖由 天才守門員 於 2009-7-3009:02 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我無桃花運,不論男女:icon101:
所以無論你有幾鐘意mk佢都唔會鐘意你?:( :icon121: :icon101:
原帖由 anto 於 2009-7-3009:33 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
i am in hon kong now:icon069: :icon069:
how come?:icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-7-3009:33 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
所以無論你有幾鐘意mk佢都唔會鐘意你?:( :icon121: :icon101:
:icon121:
原帖由 橋子 於 2009-7-3009:06 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
扮下落車男
當然有些日劇迷亦是真材實料的
於我
科技網路發達
價值卻虛無化了…
點解講乜都可以拉去在上度?:icon042:
快d約佢出黎決鬥吧:icon082: :icon112: :peanut:
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3009:35 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
how come?:icon101:
聽日一早有meeting,早一日回港:icon101:
原帖由 anto 於 2009-7-3009:36 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
聽日一早有meeting,早一日回港:icon101:
日藝meeting?:(
:icon101:
原帖由 anto 於 2009-7-3009:36 PM 發表 http://hkcm.hkehost.net/images/common/back.gif
聽日一早有meeting,早一日回港:icon101:
is good :icon101:
原帖由 hoyte 於 2009-7-3009:37 PM 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
is good :icon101:
:icon075:
原帖由 Eggio 於 2009-7-3009:36 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
點解講乜都可以拉去在上度?:icon042:
快d約佢出黎決鬥吧:icon082: :icon112: :peanut:
我有補習課 應是沒空去了
(台北考公職都有補習課的)
原帖由 橋子 於 2009-7-3009:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我有補習課 應是沒空去了
(台北考公職都有補習課的)
太可惜:(
仲諗住你會趕緊教訓左佢:(
原帖由 橋子 於 2009-7-3009:40 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我有補習課 應是沒空去了
(台北考公職都有補習課的)
晚上總有時間吃個便飯吧..
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3009:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
晚上總有時間吃個便飯吧..
對
伸張日劇評論界的大義才是正路...
而去小店的另一好處,就是訓練膽量。如果你能在小店和那些小妹妹搭訕拿電話,保證是代表你成功落車的一大成就!
..........:icon101:
其實係咪發女寒發到癲左?:icon101:
原帖由 傑夫仔 於 2009-7-3009:49 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
而去小店的另一好處,就是訓練膽量。如果你能在小店和那些小妹妹搭訕拿電話,保證是代表你成功落車的一大成就!
..........:icon101:
其實係咪發女寒發到癲左?:icon101: ...
點解一定要小店?:icon101:
某心:mad: i:icon101:
原帖由 Eggio 於 2009-7-3009:51 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
點解一定要小店?:icon101:
驚大店魚掛:icon074: :icon101: :icon101:
iktSWFutMJY
..:icon101: