原帖由 makkaho 於 2009-11-1011:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
只需要一個頭:icon101:
一次大賽:(
原帖由 makkaho 於 2009-11-1011:47 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
只需要一個頭:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-11-1011:48 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
一次大賽:(
在某大賽用頭去頂人?:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-11-1011:42 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有無multitouch 的 mon 在市場?:(
上網睇話HP TOUCHSMART系列得:icon101:
http://h20426.www2.hp.com/campaign/personal/cn/zh/touchpc/
在依家呢個年代,要成為legend真係話難唔難,話易唔易:icon101:
即係我覺得費高係super star,但唔係legend,而施丹係一個legend,唔係因為費高贏得唔夠多,而係佢無咩一刻令世人同後人都會一定記得佢,但施丹在頭頂個一刻,佢正式成為legend(當然,佢咩都贏哂,都係一個原因:icon101: )
原帖由 oolongtea 於 2009-11-1011:54 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
上網睇話HP TOUCHSMART系列得:icon101:
http://h20426.www2.hp.com/campaign/personal/cn/zh/touchpc/
我要砌:(
原帖由 天才守門員 於 2009-11-1112:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
在依家呢個年代,要成為legend真係話難唔難,話易唔易:icon101:
即係我覺得費高係super star,但唔係legend,而施丹係一個legend,唔係因為費高贏得唔夠多,而係佢無咩一刻令世人同後人都會一定記得佢,但施丹在頭頂個一刻 ...
半車身:(
貝克漢姆呢:(
原帖由 天才守門員 於 2009-11-1112:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
在依家呢個年代,要成為legend真係話難唔難,話易唔易:icon101:
即係我覺得費高係super star,但唔係legend,而施丹係一個legend,唔係因為費高贏得唔夠多,而係佢無咩一刻令世人同後人都會一定記得佢,但施丹在頭頂個一刻 ...
我覺得真正的Legend係要佢退左休好耐d人仲記得佢,果d先算係Legend:icon101:
原帖由 FlyingDonkey 於 2009-11-1112:07 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
半車身:(
貝克漢姆呢:(
半車身係經典,但所有人都會更記得頭頂事件:icon101:
即係老馬一扭八係經典,但世人更會記得上帝之手吧?:icon101:
咸哥係經典,但唔係球員本身,而係佢自己本身就係一個經典:icon101:
X!!!
我cm save個ranocchia成32歲(第3季咋wor)
原帖由 makkaho 於 2009-11-1112:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我覺得真正的Legend係要佢退左休好耐d人仲記得佢,果d先算係Legend:icon101:
Frank Sinclair:(
即係Nesta 會好似 Van Basten咁
成為標準?
原帖由 makkaho 於 2009-11-1112:10 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我覺得真正的Legend係要佢退左休好耐d人仲記得佢,果d先算係Legend:icon101:
我覺得真正的LEGEND係一定有一刻,係令世人永不會忘記佢(當然,呢D通常在大場面發生:icon101: )
而呢一刻,唔一定係令個球員羸,可以係令佢輸的(巴治奧飛機之後,落寞叉腰,泰法路交錯地走去慶祝,又係一個傳奇的一刻:( )
原帖由 AC米仔 於 2009-11-1112:15 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
即係Nesta 會好似 Van Basten咁
成為標準?
尼斯達的大場面唔夠多,傳奇的一刻有什麼?(真係要你指教)
又或者HIHI D咁講,後防比較難有傳奇的一刻:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-1100:17 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
尼斯達的大場面唔夠多,傳奇的一刻有什麼?(真係要你指教)
又或者HIHI D咁講,後防比較難有傳奇的一刻:icon101:
我最記得的一刻係佢畀Cazza話過就過
明白天才的意思
King Eric.....起飛脚踢球迷:icon112:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-1112:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
尼斯達的大場面唔夠多,傳奇的一刻有什麼?(真係要你指教)
又或者HIHI D咁講,後防比較難有傳奇的一刻:icon101:
尼斯達呢個名好耐之前已經等如鐵衛:icon101:
近代後衛最傳奇應該都係馬甸尼,連d淨係睇英超既魚毛都up得到佢個名:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-11-1112:23 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
明白天才的意思
King Eric.....起飛脚踢球迷:icon112:
呢個我都打算用黎做例子:icon101:
其實依家消息傳播得咁快,以前的經典時刻,今時今日可能成日有囉:icon101:
老馬一扭8?外星人一樣得,美斯一樣得
老馬上帝之手?美斯有,魯爾有,阿古路都有
加斯居里拎:icon127: 無得踢決賽而:icon069: ?尼維特都有
所以我話有超經典時刻,依家真係難左:icon101:
原帖由 AC米仔 於 2009-11-1112:21 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我最記得的一刻係佢畀Cazza話過就過
佢真係冇咩一刻係令我印象深刻:icon101:
原帖由 天才守門員 於 2009-11-1112:00 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
在依家呢個年代,要成為legend真係話難唔難,話易唔易:icon101:
即係我覺得費高係super star,但唔係legend,而施丹係一個legend,唔係因為費高贏得唔夠多,而係佢無咩一刻令世人同後人都會一定記得佢,但施丹在頭頂個一刻 ...
有D球員在一間球會/國家隊中一定是一個Legend
但放眼世界可能又唔係呢回事啦WOR
咁呢D球員算唔算係一個Legend !?
後衛真係難有傳奇一刻..........
我暫時只係諗到2個
一個卡路士,有今生無來世的罰球:eek:
一個係偉大的:icon101: :icon101: