天才守門員 發表於 2009-11-11 00:30:46

原帖由 cavasake 於 2009-11-1112:28 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有D球員在一球會/國家隊中一定是一個Legend
但放眼世界可能又唔係呢回事啦WOR

咁呢D球員算唔算係一個Legend !?
我指係連D唔多睇波的,都會知道,會記得呢條友:icon101:
即係之前施丹黎香港,無線訪問佢,我老母都問呢個頂人的光頭佬依家撈咩:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-11-11 00:40:47

原帖由 oolongtea 於 2009-11-1023:35 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif

反而覺得染色曲髮仲襯佢喎

:icon075: :icon101:

cavasake 發表於 2009-11-11 00:53:52

原帖由 天才守門員 於 2009-11-1112:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

尼斯達的大場面唔夠多,傳奇的一刻有什麼?(真係要你指教)
又或者HIHI D咁講,後防比較難有傳奇的一刻:icon101:
有都唔多記得啦~太耐了..佢可是將佢最強實力的完全奉獻晒給艾歷臣呢~~之後o既佢最多咪得6,7成水準..:icon101:

不過打中堅真係夠傳奇的...遠的唔講~...
近o既又有邊個?//除左馬達拉斯...
史譚!? 不過呢個都係因為個譯名~先多普通香港人留意下罷了~~:icon101:

我可以數多個米赫洛域o既..不過唔多睇波的未必識lar~:icon101:

makkaho 發表於 2009-11-11 00:55:28

原帖由 cavasake 於 2009-11-1112:53 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

有都唔多記得啦~太耐了..佢可是將佢最強實力的完全奉獻晒給艾歷臣呢~~之後o既佢最多咪得6,7成水準..:icon101:

不過打中堅真係夠傳奇的...遠的唔講~...
近o既又有邊個?//除左馬達拉斯...
史譚!? 不過呢個都係因為 ...
大簡:icon101:

cavasake 發表於 2009-11-11 01:09:06

原帖由 天才守門員 於 2009-11-1112:30 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

我指係連D唔多睇波的,都會知道,會記得呢條友:icon101:
即係之前施丹黎香港,無線訪問佢,我老母都問呢個頂人的光頭佬依家撈咩:icon101:
邊有咁多呢d人~~
呢期咪~卡卡,C朗,美斯
早少少~就細哨,奧雲 :icon101:
再早少少咪乜野皇馬六條煙LOR.
不過除左施丹,碧咸,大哨多D人識之外~
有D人可能只係知道有六條煙不過唔知係佢地乜水~.....:icon101:

橙色力量 發表於 2009-11-11 01:21:57

原帖由 天才守門員 於 2009-11-1011:45 PM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
有無大佬一齊吹下水,幫我腦震盪下:icon101:

要生在適當的時代:(

橙色力量 發表於 2009-11-11 01:25:15

原帖由 天才守門員 於 2009-11-1112:17 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
又或者HIHI D咁講,後防比較難有傳奇的一刻:icon101:

原帖由 天才守門員 於 2009-11-1112:29 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
後衛真係難有傳奇一刻..........
我暫時只係諗到2個
一個卡路士,有今生無來世的罰球:eek:
一個係偉大的:icon101: :icon101:

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51g%2BRhc7MPL._SS500_.jpg

makkaho 發表於 2009-11-11 01:30:51

其實金魚妹d打扮後生返d真係好睇好多:icon101:
成日都好似著左老母套衫咁:icon101:

henrytam 發表於 2009-11-11 01:42:15

我覺得奧利古亞都好legend喎:icon101:

橙色力量 發表於 2009-11-11 01:46:19

原帖由 henrytam 於 2009-11-1101:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我覺得奧利古亞都好legend喎:icon101:

好似Kalou咁?:(
:icon101:

傑夫仔 發表於 2009-11-11 08:37:29

ZMKeYg2b7p8
人已捉

傑夫仔 發表於 2009-11-11 09:51:34

12.4% 21:00-22:09 CX* [新]ライアーゲーム シーズン2
10.6% 22:15-23:09 CX* リアル・クローズ

膠涉人>>>>大話game

cavasake 發表於 2009-11-11 10:33:39

各位光棍..光棍節快樂~:icon032:

傑夫仔 發表於 2009-11-11 11:12:52

傑夫仔 發表於 2009-11-11 11:19:13

3EdPRRjSuB4
我buy喎
tZKyPPMJgzk
黎明:icon069: :icon101:

http://tenkoi.gaga.ne.jp/

[ 本帖最後由 傑夫仔 於 2009-11-1111:31 AM 編輯 ]

熱刺#29戴維斯 發表於 2009-11-11 11:22:03

原帖由 henrytam 於 2009-11-1101:42 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif
我覺得奧利古亞都好legend喎:icon101:
此post已完:icon101:

cavasake 發表於 2009-11-11 11:57:35

http://v.youku.com/v_showcommentlist/id_20496056_time_1
http://i29.tinypic.com/2yv41sz.jpg
http://i26.tinypic.com/152yxsn.jpg
百度班友:icon102:

兩年前左右的小意外 其實最多是前輩提醒一下後輩要動作快d je~
但而家又話大神係有心用力去撞開人...:icon102:

就算佢兩個而家暗鬥真的越來越加劇..
但係當時大神都唔會咁明顯有心o係節目表演中途大力去推撞一個新人掛!?:(

cavasake 發表於 2009-11-11 14:08:43

「獸血沸騰」線上遊戲將於12月份在台灣上市.................:icon101:

Raul_Gonzalez 發表於 2009-11-11 14:14:06

原帖由 cavasake 於 2009-11-1110:33 發表 http://hkcmforum.com/images/common/back.gif
各位光棍..光棍節快樂~:icon032:

甚麼來的?
能吃的嗎?
:icon101:

henrytam 發表於 2009-11-11 14:16:18

原帖由 熱刺#29戴維斯 於 2009-11-1111:22 AM 發表 http://www.hkcmforum.com/images/common/back.gif

此post已完:icon101:
sor囉,爛得濟:icon101:

Legend or not有時係睇有冇做過d mission impossible者:icon101:
時勢都係一個好重要既因素
頁: 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 [53] 54 55 56 57 58 59 60 61 62
查看完整版本: 日藝一齊禍